27 Mayıs 2011 Cuma

Beni Sevme (2. Bölüm)


 


Seung ri - Yo yo Bu benim basıma gelmek zorundamı ..Ayşş cok kötü baktı yaa
..Evet patavatsızım kendimi cok kötü hissediyorum ....Menajer-Hey ..Orda
napıyorsun gelsene buraya ..Ziyarete devam etmeliyiz az sonra
muhabirler gelecek cabuk hadi hadi ...S-Ouff benm zorum ne bu nediyo
...Tamam geliyorum bekle... Bir süre sonra ........Menajer-Hadi bu son
oda gideceğiz dayan ...S-Tamam ama son değilmi bu cocukları bu halde
görmek içimi acıtıyor :(Menajer-Evet hadi gel...Bayanlar bakın burda
sizi görmek isteyen yakısıklı bir bey var ...Seung Ri içeri gir hadi
S-Merhaba güzel hanımlar nasılsınız (Ayşşş yine yaptım nasıl
olabilirlerki aptal Seung ri ) ..Hemen hemen hepsiyle konustum hepsi cok
tatlıydı bu kadr küçük vucutlarda nasıl olurduki hastalık ..Tek bi
yatak kalmıstı ama neden etrafı perdelerle kapalıydı ? Ayaga kalktım
oraya dogru yürüdüm tam perdeleri acıcaktımki yine o ses ..Efla-Sakın
perdelerime dokunma ..Sonra hastalık kapabilirsin !! S-Seyy sen, ben az
önce öyle demek istememiştim seni üzmek istememiştm nasıl telafi
edebilrim yaptıgım ..Sana sarkı söylememi istermisin hea Söyleyeyimmi
?E-İstemez söylemiştim senin hayranın değilim ..Sadece burdan gitmeni
istiyorum ..Aslında hala burda olmana sasırdım hastalık kapmakdan korkup
kacacagını sanıyordum ..Ama kacmamıssın ..S-Lütfen böyle konusmayın ben
öyle demek istememiştim ..Hem kasıtlı olarak yapmadım daha ismini bile
bilmediğim birini nasıl üzmek isteyebilirimki :(E-Ama kırdın bir kere
hem adını bile bilmedigin bi kız için bu kadr cırpınmana gerek yok hasta
oldugum içinse gercekten bu olay benm hastalıgımı etkilemez ...S-Hadi
ama cok inatcısın ben ünlüyüm ve senin benim hayranım olmanı istiyorum
bütün ısrarım bundan anla ..Tamam hadi bana hayran oldugun kişiyi söyle
belki onu getirirsem benimde hayranım olursun (nekadar sacma konustum ya
Very Happy )E-(Bu cocuk gercekten cok sapsal ya ama komik oldugunu inkar edemem
acaba gercekten onu getirebilrimi buraya söylesemmi ..Ne kaybederim
sanki )Benim adım Efla, Seyy aslında benm cok hayran oldugum biri
v..Hemen lafa atlar S-Kim söyle DBSK ,SS501, Shinee , se7en ,SuJu ..hadi
söyle kimi istersen rica ederim gelir Sinirli bi tavırla E-Bi konusmama
izin verirsen söyliycem ama ...uzaklarda arama ya yakına gel ben
aslında ben T.O.P ye hayranım Sad E- Hö ben dururken T.O.P. yemi hayran
oldun ..Pehh hiç zevk yokmus sende ...S-Sen getircenmi onu söyle hea
gelcekmi gelcekmi Sad E-Tamam tamam bi kere demiş bulunduk getireceğim
ama zaten benm grubumn hayranıymıssın cok üc kagıtcısın bilerek yaptın
dimi sırf T.O.P yi görebilmek için ... :DE- Ya evet zaten ben kahinim
senn yanına gelip kendime hakaret ettirirsem bana T.O.P. yi getireceğini
gördüm ..Ayşşş cok sinirsin ... Didişmeye baslarken hemsire gelir
..-Efla hanım iğne zamanı ..E-(Evet tam zamanında geldin hep böyle yap
tamammı kendimi kötü hissediyorum ) Seyy Seung Ri benim igne ilac falan
...S-Tabi oLur yine geleceğim ..Ne kadar kötü hissetti kendini...Benim
orda olmamdanmı cekindi acaba ?Cokta güzel gülüyordu ..İnatcı Keçi :DBig
Bang Evi Saat akşam 7 civarı :)G.Dragon: Hey neden bukadar geciktin
yoksa güzel bi hemşire bulup muayenemi oldun :DS-Dalga gecme abi basıma
geleni bilmiyorsunuz öyle bi halt yedimki düzeltmem lazım bi kızı cok
kırdım ...G- Gercektenmi sen onu normal zamanda da yapıyorsun Seung Ri
...Senn yüzünden kız hayranımız kalmadı ..Duygularıyla oynama
demişt...Araya girer S-Abi öyle değil ...Basında gecenleri anlatır o
sırada diğer üyelerde gelir ..T.O.P-Cok patavatsızsın Seung Ri S-Oda
aynen böyle söyledi ama durumu düzeltebilrim ona hayran oldugu ünlüyü
getireceğimi söyledim ozmn gönlünü alabilirim ..T.O.P-Tamam kimmiş hemen
konusalım D-Evet hemen konusalım gelsin ..S- T.O.P. T.O.P. -Efendim
Seung Ri S- Hayır öle değil T.O.P. hayranıymıs T.O.P. -Ne benim
hayranımmı ?S-Evet bende sasırdım ben dururken sena hayranmıs ..Seung Ri
kafasına minderi yer ve ne yapcaklarını konusmaya baslarlar T.O.P. tek
gitmek istemez Seung Ri yide yanına alıp hafta sonu süpriz yapmaya karar
verirler ...S-Ya bu iyi bir fikirmi acaba ..Kıza heycandan bişey
olmasın hasta zaten ...T.O.P. -Olmaz merak etme beni görünce iyileşir
Very Happy:D (haha ne kendini begenmişim dimi )S-Tamam senn dedğin gibi oLsun
Hafta sonu olur Seung Ri önden gider..T.O.P. se arakdan gelecektir
..S-Elinde bir demet papatyayla içeri girer ..Perdeler acıktır bi
hemsire Eflanın up uzun sarı saclarını tararken görür ..Saclara bak
nekadarde uzunlar ...Hey inatçı çok güzel sacların var der ,Very Happy içeri
girerken E-Dışarı 5 dk için dışarı çık hemşire saclarımı topla cabuk
Dışarı cık Seung Ri lütfen..Neye ugradıgını sasıran Seung Ri dısarı
cıkar 5 dk sonra hemşire cıkar ve girebilerceğini söyle ...Seung Ri
içeri girer..S-Beni neden böyle dısarı cıkardı saclarının kötü oldugunu
düşünüyorsan hiç diğiller cok güzeller ..Bu yüzden saclarını
toplamamalısın ...E-Üzgün bi tavırla..Alıştırma yapıyorum o yüzden
topluyorum saclarımı ...Bu halime herkes alıssın istiyorum (zaten kimsem
yok burda ama )S-Neden neye alıstırma ?? Uzun bi süre suskun kalan
Efla'ya hadi söylesene neye ..Ayşş merak ettim işte ..E-Seyy benim
hastalıgım yüzünden saclarım dökülüyor Sad...Ona alıstırma yapıyorum
..Neyse senn cenen düştü yine hadi T.O.P. nerde getiricem demiştin
S-Ayşş Seung Ri yine kendini batırdın puff Sad...Özür dilerim cok
meraklıyım .(E-Lafı değiştirme T.O.P. nerde , gelmiycek dimi ..Ama neden
benm gibi güzel bi kızı görmek istemedi kesin cok cirkin anlattın beni
ona dimi öyle yaptın..S-Ayşşş baslamaya bu kadr hızlı nasıl konusuyorsun
anlamıyorum ya koreceyi katlettin ..Korece katili ..E-Bağırmaya başlar
,Aha hiçte bile ben bu dili ögrenene kadar neler cektim biliyormusun ha !
Seung Ri saskınca bakaR ...Bak cevabn yok bilmiyosun işte ozaman sorma
..S- Senle laf yarısına girilmez ya ..Hem sen nezamn ögrendin koreceyi
bu kadar akıcı konusuyorsun nerelisin sen nerden geldin buraya ??E-Ben
Türk'üm Türkiye'den geldim ...Buraya geleli 2 yıl oluyor ..S-Hea evet
Türkiye tmm anladım neden geldin peki orası güzel bi ülkeymiş duyduguma
göre ?E-Evet güzel bir ülke ama calısmak ve yasamak için burayı sectim
benondan burdayım ..S-Hea ailen peki onlarda burdamı ..Hemşirenin
söylediğine göre kimse gelmiyormus (hemşireyle nezamn konustular yazar
olarak bende bilmiyorum Very Happy)..E-Ya nekdr meraklısın ouff sanane ...Başka
sorun varmı dogum tarihimi bilmek istermisin onda söyliyimmi 14 şubat
tamam bişey kaldımı ? ..Ev adresim kaldı bir onuda sana söylemem S-Tamam
kızma bişey sormuyorum telefon numaranıda söyleseyden ya Very Happy der Gülerek
..Tam Efla minderle Seung Ri'ye vururken T.O.P içeri girer ve efla
öylece kalır :)T.O.P-Sey yanlıs bi zamandamı geldim S-Yok gel beni
kurtar bu inatçı kızdan E-Ayyy sinir sey asıl benim kurtarılmam lazım
senden !!T.O.P-Gülerek içeri girer hey gercekten cok iyi anlasıyorsunuz
İkisi birden sasırıp bagırıp -Kesinlikle değiliz derler T.O.P-Haha cok
komiksinz :DE-Yaa cok tatlı gülümsüyorsun Very Happy Utanıp kızarır T.O.P-Seyy
saol ufaklık ee anlat bakalım nezmndan beri hayranımsın E-Neee ufaklıkmı
puff ...4 yıldan beri hayranınım ...Hemde cok ..S-Haha yalancı daha 2
yıldır korediym diyen sendin E-Evet bay cok bilmiş ama Türkiye'dede
internet var ve ben ordayken bile T.O.P ye hayrandım Very Happy:DS-hımm büyük
aşk demek nedense gıcık oldum içine düşecek T.O.P abimin nasılda güzel
cavap veriyo ben sorsam cırlar bana inatcı ne olacak ..Aman banane daha
gecen hafta gördüm bu kızı ...Kendine gel Seung Ri hem abinimi
kıskanıyorsun ..Yoo öyle diğil ama bu kız ..İçeri girdim zamanki o
sacları burdaki kızlara hiç benzemiyor ... E-Midemde kelebekler kol
geziyor ahh ne tatlı gülümsüyor T.O.P...Gercekden cok yakısıklı ..Ama
fazla kaptrımamalıyım kendimi..Fazla zamanı olmayan hasta bi kız olarak
sevmemeliyim baglanmamalıyım ..Ama nasıL bu kadar güzel gülerken
??S-Hadi ama 2 dk asıkmı oldun kendine gel ..Ama nasıl bu kız bu kadar
güzel gülerken nasıl yapmalıyım ?Kapılmamalıyım...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder