27 Mayıs 2011 Cuma

Beni Sevme (7. Bölüm)


T.O.P-Haftalardır
beklediğim haberdi bu ..Sonunda bulunmustu o ışıl ışıl kız
yasıycaktı.....Benim hayranım olarak kalacaktı ..O ölmiycekti ..Haberi
alır almaz onun evine dogru yol aldım ..Evini SeungRiden cok önce
ögrenmiştim gideceğini duydugum anda studyodan fırlamıs hastaneye
gitmistim taksiye binerken onu görmüş takip etmiştim ...Her gece evinin
önünde sabahlara kadar beklemiştim ...Onu izlemiştim ..Ama yanına
gidemezdim ..Bulustugumuz gün gözlerinde hayran olmaktan cok uzak seyler
vardı o gözlere bakarsam neler olacagını bilemiyordum ..SeungRi böyle
hissederken yapamazdım ..Eve vardım dairesin kapısını caldım ama kimse
yoktu nerdeydi ,Karsı komsusu kapıyı actı 'Burda yok bir beyle cıktı'
dedi ..Bu SeungRi olmalıydı burada yasadıgını öğrenmişti
zaten....Arabama bindim SeungRiyi aramalıydım ona bu mutlu haberi
vermeliydim onlara ayrılmak zorunda kalmıycaklarını kavusacaklarını
söylemeliydim 'SeungRi ve Efla ' olarak kalıcaklarını söylemeliydim
...Nekadar canım yansada yapmalıydım ..Çünkü küçük kardeşim bunu hak
ediyordu .....***S-Bu olmazdı ..Efla^m ölemezdi ..Doktor düşük olsada bi
ihtimal var dimi onun yasaması için bir ihtimal var dimi ..Doktor -Var
fakat ilik nakli cok uzun bir süreçtir donör bulmak zordur ..Efla
hanımın zamanı buna yetmeyebilir bu yüzden ona iyi vakit gecirmeniz daha
yararlı olur ..S-Hayır o iyileşecek hemen aramaya başlayın ..nekadar
sürerse sürsün bulunması gerek o donörün tüm hastahanelerle temasa gecin
..Lütfen doktor bey onu kurtarın ..Ağlamaya başalamıstım doktorun
önünde diz cöktüm ona yalavarmaya basladım ..Kelimelerim hıçkırıklarımın
arasında kayboluyordu ..Doktor-Lütfen ayaga kalkın ..Elimizden geleni
yapacagız fakat moralinizinde yüksek olması lazım..Madem kararlısınız
Efla hanımın cok iyi bakılması ,üzülmemesi lazım ..Hosuna giden seyler
yapın sevdiği insanlarla beraber olsun ...Simdi gitmem gerek S-Peki
tamam doktor ..Cebimde titreyen telefon sinirme dokunmya baslamıstı
cıkardım kim olduguna bakmadan actım ..Konusan T.O.P du ..Tam
kapayacaktımki ....T.O.P-SeungRi kapama Efla ile ilgili S-Eflaylamı
ilgili senin Eflayla ne işin olabilirki ..T.O.P-O yanındamı hemen
hastaneye gelin bu onun hayatı ile ilgiliS-Zaten hasatanedeyiz onun
hayatıylamı ilgili T.O.P ne oluyor anlatıcakmısın ..T.O.P-Tamam bekleyin
beni orda yakınlardayım geliyorum S-Peki bekliyoruz ....Buraya
geliyordu bu kadar önemli olan neydi ..T.O.P nezamandır Eflanın
hayatıyla ilgileniyordu ..Neler oluyordu ..Anlamıyordum ..E-SeungRi ne
oluyor gitmiyormuyuz ..doktor ne söyledi ..Sana söylemiştim bunun bir
çözümü yok hadi cıkalım birdaha buraya dönmek istemiyorum ..S-Efla dur
doktor ilik nakli olursan iyilesebileceğini söylediE-Evet biliyorum
aylardır bekliyorum fakat bi donör bulunamadı ,,SeungRi artık zamanımı
burda gecirmek istemiyorum ..Arkadaslarımla gezmek ve yapmak istediğim
seyleri gercekleştirmek istiyorum ..Bunun için fazla zamanım yok
..S-Kollarından tuttum ve kendime cektim -Bana bak Efla gözlerimin içine
..İyileştikten sonra cok vaktin olacak gezmeye o yüzden simdi beni
dinliycek burda kalıcaksın ve iyileseceksin sonra beraber cıkacagız bu
hastaneden ....Gözleri doldu sadece kafasını sallayarak onayladı
...Kendime cektim ve sıkıca sarıldım...Bu sıcaklıgı kaybetmiycektim
...Onu elimden kimse alamıycaktı ne T.O.P nede ölüm ....T.O.P-Hey
demekki burdasınız ..Size güzel bir haberim var ...S-Evet seni
dinliyoruz T.O.P ..E-T.O.P senn demek geldin seyy uzun zaman oldu
görüşmeyeli =) T.O.P-Evet cok uzun zaman oldu yanına gelemedim k.bakma
işlerim vardı ...Zamanım yoktu S-Dogru kızlarla gezmekten sana zamanı
yoktu ....E-Biseymi dedin SeungRi ...S-Hayır ne söyleyecegini merak
ettim onu diyordum ...E-Evet mutlu bi haber dedin T.O.P neymiş o
:)T.O.P-ilk önce SeungRi git doktoru cagır bunu onunla konussak daha iyi
olur S-Neden gidip kendin cagırmıyorsun :Q ...E-Hadi Lütfen SeungRi cok
merak ettim biran önce öğrenmek istiyorum ....S-Peki tamam dedim
,,yanlarından ayrıldım .....^Efla ona nasıl baktıgını ,gülümediğini
neden şimdi bile unutamıyorum ...Her hatırlayısımda kalbim bir kez daha
acıyor ^Uzun zamandır böyle gülümsememişti ...Neden neden banada böyle
gülümsemiyorsun Efla neden ?...Doktoru cağırdım beraber Efla ile T.O.P
nin yanına gittik ..Konusmuyorlardı sadece birbirlerine bakıyorlardı
öylece ...Doktor -Bayım bukadar acele ve önemli olan ne ..T.O.P-Doktor
bey siz nakil olursa küçükde olsa bir ihtimal var demiştiniz ya ..O hala
gecerlimi ?Doktor-Evet tabiki fakat..T.O.P-Ozaman gerekli hazırlıklara
başlayın Eflaya donör bulundu Very Happy....E-Bulundumu yani ben ölmiycekmiyim
??Doktor-Daha böyle seyleri konusmak için erken ilk önce hazırlıklara
baslamalıyz T.O.P bey siz benle gelin donör hakkında bilgi almam gerek
..T.O.P-Peki geliyorum ..SeungRi ben gidiyorum Doktorun yanından direk
eve gecerim aksam erken gel konusmalıyız ...S-Hmm peki tamam ugrarırm
...T.O.P arkasını döndü gidiyordu o an Eflanın yüzünü gördüm ona tek
kelime bile etmeden gidiyordu ...-T.O.P Eflaya veda etmiycekmisin
??T.O.P-Ahh ..Aklım tamamiyle baska yere gitmiş ,Efla görüşmek üzere ...
E-Bana veda etmene gerek yok birdaha görüşebileceğimizi umuyorum Smile..Ve
benim için yaptığın sey için cok tesekkür ederim ..Kendine iyi bak
...T.O.P-Evet tabi önemli değil görüşürüz ...Sende kendine iyi bak ...
S-Efla havalara ucucaktı nerdeyse ..Ölemiyceğinden cok T.O.P yi görüdüğü
için neşeliydi sanki ...Onu bukadarmı mutlu etmişti ufacık bi
umut...Dogru düzgün yüzüne bile bakmamıstı T.O.P ...Aslında Efla bana
hiç yabancı gelmiyordu ...O bana beni anımsatıyordu ..Benm onun için
mutlu olusumu anımsatıyordu....Efla mutluluğumu hatırlatıyordu bana
..Cok mutlu gözüküyordu ..Bu yüzden T.O.P ye kızamadım ,onu kıskanamadım
..Sadece şükran duydum ona içten içe ..Eflayı kurtardığı için ,onu
bukadar mutlu ettiği ..Tekrar gülümsettiği için teşekkür ettim...Eflanın
hastane işlerini halletim eski odasına yerlesti ..Biraz yanında kaldım
eve gitmem gerektiğini söyledim ..-Yarın tekara gelicem ...E-Hep
yanımdasın zaten işlerini aksatıyorsun gerek yok gelme..S-Yoo ben
izindeyim zaten yarın görüşürüz ...Tam cıkarken bana seslendi
..E-SeungRi ..S-Efendm Efla...E-Teşekkür ederim ...S-Neden ? ...E-Beni
sevme dediğim halde beni sevdiğin için ..Yanımda olduğun için sen benim
sahip olduğum tek ve en iyi arkadaşsın ..S-Hı ? E-Saol ..S-Seyy tabiki
öyleyim sen ,sende benim en değerli arkadaşımsın görüşürüz bb ...Evet ya
tabiki ben onun arkadasıyım ..Demek sadece arkadaş olarak görüyordu
beni ..Kısaca senin beni sevdiğin gibi sevemem diyordu...^^Hastalıgına
bile cağre bulmustuk ya Efla bunun cözümü çagresi yok dimi^^...En
azından benden kacmıycaktı ...Bunları daha fazla düşünmeye gücüm
olmadgından eve doğru yol aldım zaten yeterince zor bi gün geçirmiştim
...Tüm grup evdeydi ama sadece T.O.P salondaydı sanırım beni bekliyordu
..S-Ben geldim, acelem var ne konusmalıyız ?T.O.P-Tamam lafı uzatmıycam
Eflayla olan ilişkini ilk başlarda kabul etmemiş olabilirim ama sen
benim küçük kardeşimsin küs olmak bize göre değil hem artık Efla
iyileşecek ..Bizde barısmalıyız ...S-Evet bencede barısmalıyız ..Fakat
eksik olan birseyler var ve sen beni gercekten üzdün bunu düzeltmelisin
...T.O.P-Elimden geleni yapacagım yeterki ne yapmam gerektigini söyle
...S-Biz Eflayla beraber değiliz .T.O.P-Hı ? Diğilmisiniz ama sen onu
...S-Evet onu seviyorum ..Oda beni seviyor ama sadece arkadas olararak
..O aslında senden hoslanıyor ve seninde bunu bildiğine eminim
..T.O.P-SeungRi ....S-Eğer eskisi gibi olmamızı istiyorsan ...Efla ile
ilgilen ona bak ona cok ama cok iyi bak , kardeşin olarak senden bunu
istiyorum ..Çünkü onun bi arkadastan daha çok sevdiği adama ihtiyacı var
....T.O.P-SeungRi sen eminmisin onu gercekten o anlamda sevmediğine
...S-Evet abi ..Eminim sende artık inan küçük kardeşin büyüyor ve ne
hissettiğini iyi biliyor ....*******...Evet büyüyordum canım yana yana
büyüyordum ..Ne hissettiğimide cok iyi biliyordum Eflaya aşıktım onu
herşeyden çok seviyordum ..Benim kalbim ikimizede yeter demiştim ama
şimdi anlıyorum onun bana değil kendi kalbine ihtiyacı var ...Ve o
kalbin sahibi T.O.P'ydi ...Bana beni sevme demişti ..Ama artık kimseye
beni sevme diyemiycekti ,iyileşecek ve sevilecek ,sevecekti ...Önemli
olan buydu Eflanın yanında kırık kalbimin bir değeri yoktu ....

~~6.
ve 7. Bölüm aklınızı biraz karıştırmış olabilir T.O.P'nin ne yapmaya
calıstıgını anlamamıs olabilirsiniz bu yüzden 8.Bölüm T.O.P. 'nin
düşündüklerini anlatan bi bölüm olcak ..Dershanem basladıgı için bu
bölüm gec gelebilir..En gec yarın akşam elinizde olucaktır ..İyi
okumalar : ).....Yazan:Zeynep

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder