26 Mayıs 2011 Perşembe

Unutmak (33. Bölüm)

Bölüm 33 ~ Yamurda bir ani ~ Minwoo:Neden
hic bir tepki vermiyor, beyenmedimi yoksa. Salak Minwoo neden bunlari
dedin ki, neden ona her taktiginda seni hatirlamasini istedinki, of
derilecegim. Neden kendimi onun yaninda rezil ettim. Hata yaptim bunu
dememelidim. Kalbim ama neden aciyordu, neden onun gözlerinde sadece
saskinlik göre biliyorum ve sevinc denen seyi göremiyorum. Of burdan
gitmek istiyorum, onu böyle göremem bu bana daha da cok aci veriyor, ben
sadece onun mutlu olmasini istiyorum, yalan söyleme Minwoo kendine, sen
onunla mutlu olmak ve oda seninle mutlu olmasini istiyorsun. Salak gibi
aceleci davradim bu hediyeyi ona vermemeliyidim ve bunlari
dememeliyidim, ooof salak kafam yaaa, simdi ne yapmam lazim, bilmiyorum,
birde yamur bastirdi. O islak saclari ve yanagina akakan yamur
damlakari Sevdayi daha da cok cekici yapiyordu, bunun farkindamiyidi
acaba. Kalbim gercekten acimisdi. Burdan ayrilmam lazimdi ona hemen
iceriye girmesini söyledim ve ordan buruk bir sekilde uzaklasmaya
basladim. Neden hic bir tepki vermedi, neden hic birsey demedi, of
gercekten salagim bunu yapmamliydim herseyi berabt ettim ve en cok bveni
korkutan sey, ya benle birdaha görüsmek istemesse diye düsünerek ve
kendimi kizarak arbama dogru yaklasidim. Birden arkamdan benim adimi
cagirdini duydum, benim isimi cagriyordu Minwoo diyordu neden kalbim
birden daha hizli atmaya basladi hemen arkama döndüm ve onu gördüm,
sevdigim tek kadini Sevdayi gördüm. Islanmis bir köpek yavrusu gibi bana
bakiyordu, hemen yanima geldi ve yanagima yaklasip yanagimdan öptü beni
. Aman Allahim kalbim yerdin firliyacak sandim, beni öpmüsdü, busefer
ben onu degil o beni öpmüsdü, bu his bu duygu gercekten anlatilmazdi.
Öptügü yer sanki alev alev yaniyordu, sasirmisdim ve cok mutlu oldum.
Beni öper öpmez hemen konusmaya basladi, hediyemi beyendini söyledi ve
her takdiginda beni hatirliyacagini da belirtti, neden bu beni cok mutlu
etti, üzülen ve kirilan kalbim sanki bu sözlerle hemen tamir olmusdu,
sanki hic kirilmamis gibi kalbim tüm gücü ile devam bir sekilde
atiyordu. Ona sarilmak istedim onu busefer hic birakakmak istedim,
yamura aladirmadan bana kosmus beni öpmüsdü. Bu nedenle cok mutlyudum,
böyle tepki verecegini gercekten beklemiyordum. Bunlari dedikden sonra
yanimda kosarak ayrildi ve evine dogru gitti, elim halen yanagimdaydi o
yer hale alev alev yaniyordu, bu duyguyu daha hic hissetmemisdim. Ona
söylemek istedigim önemli seysler vardi ama ona birsey diyemeden
yanimdan ayrildi ve evine dogru kosuyordu. Ona dur gitme diyecektim ama
beni dinlem diye korktum ve hemen pesinden kosdum, onu kolundan tutup
bana dogru cektim, cok tedirgin ve utangac büyük gözlerle bana
bakiyordu, o gözlere bugün birdaha asik oldum. Gözerlim onun üzerndeydi,
heryeri islanmisdi, sanki titriyor gibiydi, neden yamur bir türlü
dinmiyordu. Onu simdi burada öpe bilirmiyidim, hayal ettigim gibi ona
sikca sarilip öpe bilirmiyidim, bunu yapmaya cesaretim ve gücüm
varmiyidi bilmiyordum. Bir sey söylemeye calisyordum dudaklarimi
oynatmaya hareket etirmeye calsiyordum.....
O siyah
gözlere bana bakiyordu Minwoo, simdi ne yapacakdi bilmiyordum. Kalbim
deli gibi atiyordu, oda benim gibi yamurdan islanmisdi, o islak siyah
saclari gözünün önündeydi, hizli nefes alip veriyordu, yamur damlalari
yüzüne damla damla akiyordu, neden bana simdi daha cok cekici gelmisdi
Minwoo, cok yakisikli oldugunu sanki bugün daha yeni fark etmisdim, onun
iyi karekteri yüzüne gercekten yansiyordu. Böyle yakisikli birisi neden
beni secer diye düsünmeden edemedim, neden yarali bir ceylani secerki
dedim. O herseyin en iyisine laik birisi ve ben ona laik degilim diye
düsünüyordum ve bundan emindim ona ben laik degildim. Ama beni secmesi,
benim yanimda kalmasini cok istiyordum, bunu gercekten bütün kalbimle
istiyor ve arzuluyordum ama ona birtürlü söylemeye cekiniyor ve
korkuyordum. Onu öyle üzgün bir sekilde evine yoliyamazdim, o bana hep
iyi davrandi, daima benim yanimda oldu ve bana desdek oldu, bana güc
veren ve en önemlisi benim güvenilir Limanim olmusdu Minwoo. Ona bu
aciyi ve öyle üzüntülü eve yolliyamazdim ve o yüzden yanina kosup onun
yanagindan öpmüsdüm. Onu öyle sevindirmegi ve yanagindan öpmegi ben
istedim. Ona öyle bir hediye vermek en dogrusuyudu bundan emindim ve
bunu biliyordum ama yenide bunu yaptigim icin utaniyordum. Bunlari
düsünürken heycandan tir tir titremeye basldigimi fark ettim ama
titrememe bir türlü engel olamiyordum, acaba benim titredigimi göre
biliyormuyudu Minwoo. Ona sadece sasgin büyük gözlerle bakiyordum o ise
bana cok sevdigim siyah gözlerle bakiyordu ama gözünün önüde isalak
saclari vardi, gözlerini birazda olsa örtüyordu o güzel saclari.
Dudaklarini oynatmaya calsiyordu sanki bana birsey demek istercesine ama
ne diyecegini bilmiyormus gibi, kafasinda cok sorular varmis gibiydi.
Kolumu halen tutuyordu ve yamur yamaya devam ediyordu. Halen dudaklarini
oynatmaya calisidyordu, o bir sey diyemeden elimi yüzüne koydum ve daha
sonra gözüden islak siyah saclarini cektim, bunu yaparken elimi birden
tutu ve yanagina koyudu. Ismimi cok icten ve cok duygulu bir sekilde
söyledi, sanki tüm kalbi ile ismimi söyliyordu, tüm ictenligi ile Sevda
diyordu. Sag kolum onun elindeydi ve sol elim ise yüzünde, diger elimi
aldi ve diyer yüz tarfani koyodu ve konusmaya basladi. Senden bu tokayi
her taktiginda beni hatirlamani istedigimde bana kizdigini düsündüm
Sevda, seni kirdigimi sandim ve en kötüsü benimle birdaha görüsmek
istemessin sandim bu da beni cok korkuttu. Seni kaybetmekden cok korktum
Sevda, beni birakma senin yaninda kalmama izin ver dedi. Neler diyordu
Minwoo, ona ben nasil kiza bilirdim, benim Kurtaricama nasil kiza
bildirdim ben. Benim güvendigim Limanima nasil sirt cevire bilirdim, bu
düsünceleri gercekten cok üzücüydü. Am bunlari icten diyordu yüzünden
bunlari icten degini anliya biliyordum, gerceten korkmusdu Minwoo. Ona
bu aciyi yasatan ben oldugum icin kendimi cok kizdim, nasil ona bu aciyi
yasata bilirdim, nasil onu üze bilirdim. Ben seni hak etmiyorum Minwoo,
senin sevgini senin sadakatini hak etmiyorum. Sana asla kizgin veyada
kirgin degilim bunlari lütfen düsünme ve kafandan at, sen benim icin cok
degerlisin, sen benim kurtaricimsin Minwoo dedim ve göz yaslarim
kendiliginden aklamya basladi. Sen bana yeni yasam gücü verdin Minwoo,
ona sözümü tutma gücü verdin, yeninden güldüren de sen oldun beni
Minwoo, lütfen böyle seyler düsünme, sen benim icin cok degerlisin.
Bunlari derken halen gözümden yaslar geliyordu. Bu sefer Kerem icin
degil Minwoo icin akiyordu o gözyaslarim, bir sene boyunca sirf Keremim
icin akan gözyaslarim artik Minwoo icin de aka biliyordu. Bana
üzgün bir sekilde bakiyordu ve ellerini yüzüme koydu, gözlerini benden
ayirmadan bas parmagi ile Gözyaslarimi silmeye basladi. Aglama Sevda
senin gözyaslarina ben dayanamadigimi söylemisdim, akan her gözyasin
kalbime hancer gibi saplaniyor diyip yüzüme dogru iyice yaklasiyordu.
Onun güzel ve sicak nefesini yüzümde hissede biliyordum. O ince
dudaklarini ilk önce akan bir damla gözyasima koydu ve daha sonra
aglayan gözümden öptü beni. Dudaklari burnumun ucuna dogru indi ve bir
öpücük orayada kondurdu. Yavas yavas gözyaslarim duruyordu artrik ve
onun yerine kalbim deli gibi carpiyordu. Dudaklari busefer asaya dogru
indi ve benim dudaklarima yaklasdi. Hemen rüyam aklima geldi ve
gözerlimi hecandan kapadim, onun bana dokunmasini istiyordum, beni devam
öpmesini istiyordum, bu düsünceler aklimdan cikmiyordu bir türlü. O
güzel nefesini dudaklarimda hissediyordum, o nefesi ve sicak dudaklari
sanki alev alev yaniyordu. Sonunda dudaklarini benim dudaklarima
yapisdirdi. Bu duygu bu his neydi, kalbim yeirnden cikacakmis gibiydi,
gözlerim halen kapaliydi, bunun bir rüya olmasindan cok korkuyordum, bu
rüyadan uyunmakdan cok korkuyordum. Yalvardim lütfen bu bir rüya olmasin
ama eger bu bir rüya ise hic bir zaman uyanmayim istedim. Dudaklarimiz
uyumlu ve tutkulu bir sekilde yapismisdi birbirine. Sanki zaman
durmusdu, sadece Minwoo ve ben vardim, kendimi sahildeymis gibi
hissetim, ayaklarimda o ince sicak kumu ve günesin yaydigi o sicakligi
tenimin isindirmasini hissete biliyordum sanki. Onunla bulutlarda
ucuyordum, tüm acilardan ve tüm kederleden uzakda bir yerlerdeydik ve
sadece o ve ben vardik o yerde. Onun alev gibi duaklari benim
duaklarimin yanmasini söndürüyürdu. Ellerimi onun boynuna sardim ve onu
öpmeye devam ettim, onun dudaklarini benim kisi ile beraber hissetmek
cok güzel bir duyguyudu. Onun elleri halen yüzümdeydi ve yavas yavas eli
belime dogru indi ve kendine iyice cekti beni, onun gücülü gögüsünü
hissede biliyordum ve en önemlisi onun kalb atisini hissede biliyordum,
kalbi benim kisi gibi deli gibi atiyordu. Bu anin hic bitmesini
istemiyordum. Onu devam öpmek ve ona öyle devam sarilmak istiyordum.
Kendime sasirmisdim, bunu yapmasina ben izin vermisidm. Neden izin
vermisidim buna, cevabi cok acikti cünkü artik kalbimi Minwooya acmisdim
ve emindi ki Minwoo da bana kalbini aciyordu. Onu artik asla birakmak
istemiyordum. Istesem bile buna yapamazdim, onsuz artik hic birsey
yapamazdim sanki. O benim Ilacim olmusdu, sol yanimdaki agrinin dinmesi
iicn kullandigim melehemim olmusdu. Dudaklarini benim dudaklarimdan
ayiran Minwoo oldu, hayir diye bagirmak istedim, lütfen daha ayirma
dudaklarimizi daha bunun bitmesini istemiyordum ama ayirmisdi bile ve
bana gülümseyerek bakiyordu.................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder