26 Mayıs 2011 Perşembe

Unutmak (38. Bölüm)

Bölüm 38 ~ Minwoonun Rüyasi ~ Minwoo: Gözlerim
yavas yavas aciliyor, kendimi cok huzurlu hissediyorum. Nerdeyim suan
ve basim kime yaslanmis, evet dogru bu bir rüya degildi, dünkü
yasadiklarim gercekti, artik rüyalarim bile gerceklesmeye baslamisdi,
kalbim daha hizli carpiyor suan, evet ben sevdigim kadinin yanindayim,
basim onun omzunda oda kendi basini benim omzuma yaslamis, bu nasil bir
duygudur, kendimi sadece cok huzurlu ve mutlu hissediyorum. Onunla
berbaber böyle bir ömür gecirmek istiyorum. Her sabah onun yaninda
uyanmak, onun yaninda gözlerimi yumak ve daha sonra onunla beraber
gözlerimi acmak istiyorum. Onu izlemek icin basimi omzundan cektim ve
onu izlemeye basladim. Nasilda oyumus benim Sevdam, ellerini halen
tutuyorum, buna inanamiyordum onunla böyle sekilde el elle ve omuz omuza
uya kalmisdik. Dün cok güzel bir gündü ve cok eylendim, onun da
eylendiginden hic süpem yokdu. Elerim gene yüzüne deyiyor, "Seni cok
seviyorum" Sevdam diye kulagina fisildadim ve yavasca yerimden kalktim.
Onu kanepeye uzattim cünkü onun rahat bir sekilde uymasini istiyordum.
Üstümüzde olan bataniyeyi de onun üzerine örtüm, üsümesini istemiyordum.
Günes dogmusdu ama saat bir cumartsi sabahi kalkmak icin daha erkendi,
onun birazcik daha uyumasini istiyordum, ses yapmamya cok gayret ettim
ve sonunda mutfaga sesizce vara bildim. Acaba kahvaltiya ne yapmaliydim,
en iyisi onun icin omlet yapmakti, türkler genelikle yumurtayi sever
diye okumusdum ve kendim icinde kore kahvaltisi yapmaliyidim karnim zil
caliyordu. Hemen buzdolabindan yumurtalari ve kahvalti icin diger
malzemelerden ne gerekiyorsa cikarip kahvaltiyi yapmaya koyuldum. Sessiz
olmaya cok gayret gösterdim ama malesef bazi seslere engel olamadim.
Ama Sevda hic uyanmamamisdi ve kanepede misil misil uyumaya devam
ediyordu. Sonunda bittim iste hersey hazirdi. Tadaaaaaaa bitti dedim,
kendimle gurur duydum asciligma laf yokdu gercektende iyi bir asciydim,
Noonam hep derdi seni alan Kadin yani gelecekteki Esim yasadi, benim
yobom corba bile pisiremiyorken sendeki bu hamaratlik cok kiskandirici
bir sey , kiskaniyorum yaaaaa derdi. Ah noonam ah seni yakinda Sevda
iyle tanisdiracagim, onu cok seveceksin diye düsündüm ve o benim
gelecekteki Esimi olacak.Onun icin güzel bir
Cumartesi kahvaltsi hazirlamisidim artik. Hersey hazirdi ama dekor
eksikdi hic romantik degildi, acaba ne yapmaliydim, nasil bir dekor
kullanmaliydim ve dün aldigim güller aklima geldi, güllerden
birtanesinin yapraklarini kopardim ve masya dagittim. Simdi cok güzel
olmusdu Masa ve artik Sevdayi güzel uykusundan uyandira bilirdim. Simdi
onunla beraber kahvalti yapabilirdik. Sevdanin yanina gittim ve o halen
uyuyordu. Ayni bir Melek, ayni bir prenses gibi uyuyordu. Onu öyle
uyurken görmek bana huzurdan baska birsey vermiyordu ama neden o cok
kirilganmis gibi gözüküyordu, cok narin ve cok hassas gibi sanki heran
bin parcalara kirilacakmis gibi ama Sevda gercekte öyle degildi, o cok
güclüyüdü. O öyle güclüydüki cektigi büyük acilara dayanabildi ve tüm
gücü ile o acilara karsi savasdi. Bu savasi o yenmisdi ve sonunda yeni
bir hayata basladi. Evet dün onun icin cok önemliyidi, dün gecmisini
geride birakti ve benimle yeni bir sayfa acti. Sevda ve Minwoonun
tertemiz yepyeni bir sayfasi. O sayfaya artik bizim yasiyacagimiz anilar
yazilacakti. O tertemiz bembeyaz sayfayi bizim mutlu günlerimiz
dolduracakti. Böylelikle Rüyamin gerceklesmesine cok az kalmisdi. Evet
Rüyam ona bugün rüyami anlatacaktim, dün ona söz vermisdim ona neden
"alinyazim" dedigimi, cok merak ettigini biliyorudum. Senin o gözlerin
Sevda diyip elimi gözlerine deydirdim, ah oh gözler Sevda bir bilsen
bana nasil etki yapti, bir bilsen rüyami, belki bana gercekten deli
diyeceksin, ama bu Kaderdi, seni rüyamda görmek ve ondan sonra seninle
markete karsilasmak, bunlar Kaderin bize oynadigi bir oyundu cok güzel
ve anlamli bir oyun. Senin yolun benimle kesisecekti, bu önceden
belirlenmisdi buna tüm kalbimle inaniyorum. Bunlari yasamamiz lazimdi,
bu acilari cekmemiz lazimdi Sevdam benim uykucu güzelim. Tabiki benim
cektigim acilar senin yaninda bir hic kalirdi bunu biliyorum. Sen cok
güclü bir kadinsin ve bu güclülügne hayranim, belki ben olsaydim bunu
yapamazdim, seni kaybetmis olsaydim asla seni unutamazdim Sevda, senin
gitmene izin veremezdim, bunlari düsünmek bile beni korkutuyor ve bana
cok agir bir aci veriyor. Seni cok seviyorum benim Alinyazim, benim
uykucu güzelim, benim Ilk Askim dedim ve alnina bir öpücük kondurmak
istedim, tam o sirada Sevda gözlerini acti ve bana saskin bir sekilde o
sevdigim gözlerle o gördügüm rüyamdaki gözlerle bana bakti, dudagimi
alinina koydum ve öptüm onu.Kalktinmi Miwnoo,
beni sen mi buraya yatirdin diye sordu o güzel sesi ile. Evet Alinyazim
senin öyle büklüm yatmana gönlüm razi olmadi. Alinyazimmi? dogru diye
sacini düzeltti, demekki halen merak ediyordu, elimi ona dogru uzattim
ve o elimi tuttu, elimi geri cevirmedigi icin ve simsiki tuttu icin
kalbim sanki yeriniden oynadi. Sakin ol dedim kalbime, sakin belli etme
deli gibi attigini ve ona gülümsedim, söz sana kahvaltidan sonra
anlatacigim dedim ve onu ayaga kaldirdim. Basini onaylarcasina eydi ve
lavoboya gitmek icin benden izin istedi. Sadece bu seferlik dedim ve
mutfaga dogru gittim. Evet zamani gelmisdi ona anlatacagim cok seyler
vardi kendimi hazirlamaliyidim ama lafa nasil basliyacaktim, ona rüyamin
neresinden bahsedecektim, sadece bir rüya degildi bu, onu bir cok kez
gördüm rüyamada, ilk önce onun O oldugunu bile anlamamis bilmiyordum,
allahim bana yardim et dedim. Sandalyede onu beklemeye basladim ve iste
benim Alinyazim geldi karsimda masaya bakip gülümsüyor bana tebessüm
ediyor, onun gülüsü herseye bedeldi, gülüsü artik gözlerine
ulasabiliyordu buda beni cok mutlu ediyordu. Simdi tam karsimda bana
büyük gözlerle bakiyordu, benim anlatmami bekliyordu bende ona bakiyorum
ve kahvaltiya baslamasini söyledim, sacini yana dogru cekti ve bana bu
kahvalti icin tessekkür etti. Hepsini yiyeceksin ona göre dedim ve ona
gülümsedim. Ellerimde cubuklarla onu yemek yerken izlemeye basladim.
Omletten bir parca aldi ve bir yudum portakal suyundan icti, simdi
recelli ekmeyinden isiriyor, ben ise halen ellerimde cubuklarla onu
izliyorum. Bir sey yemedigimi fark edince bana neden yemedigimi sordu,
seni izlemekle ben doyuyorum dedim ve gene bana utanarak bir gülücük
hediye etti, evet o gülümsemsi gözlerine kadar gidiyordu artik, daha
gecen hafta onu en son kez gördügümde gülümsemesi gözlerine ulasmiyordu
ama simdi ulasmisdi ve bu nedenle cok mutluydum ve ona bende gülümsedim.
Simdi gözleri ciddilesdi ve konusmaya basladi, Minwoo lütfen sen yemek
yemigi cok seviyorsun bunu biliyorum lütfen önündekilerini ye yoksa
kendimi rahat hissetmem yani sanki seni yemeginden ali koyuyormusum gibi
hissediyorum dedi ve pilavimin üstüne kimchiden bir parca koydu, cok
mutlu olmusdum, sevdigim kadin benim icin endiseleniyor ve beni
besliyordu, kimse beni beslememsidi, pilavimin üstüne koydugu kimchiye
baktim ve onu hemen azima attim ve cinemeye basladim, benim böyle
davrandigimi görünce bana yine o sevdigim gülücügnden hediye etti
tebessüm etti ve konusmaya basladi, iste Miwnoo bak yemek yimen lazim
aynen böyle, ben senin yemek yigisini cok seviyorum, senin böyle dogal
saplana saplana yemene bayiliyorum bu cok hosuma gidiyor dedi.
Kizardigimi hissetim bir an yanagimda alevler yaniyordu, kendine gel
Minwoo erkek adam kizarmaz dedim icimden ama hemen sonra hayir onun
yaninda sadece ben olmaliyim baska Minwoo degil, gercek Minwoo
olmaliyim, beni gercekten tanimasini istiyorsam kizardigimi da görmesi
lazim diye düsündüm ve sonunda kahvaltimiz bitmisdi. Bilasiklari Sevda
yikmak istedi cünkü ben kahvaltiyi yaptigim icin kendini biraz kötü
hissetmis bende mecburen bu anlasmayi kabul ettim, yikamak yerine bende
onu bilasik yikarken izledim. Onu izlemek bile büyük zevk veriyordu
bana, jay dostum hep derdi sevdigin birisini izlemek insana huzur verir,
insan ne kadar yorgun olursa olsun onu izedikden sonra tüm yorgunlugun
gider demisdi bana, ah jay dostum cok hakliymissin sana ne kadar
gülerdim ama simdi seni daha iyi anliyorum ve iyisindeki japonyaya
sevdigin kadinin yanina gittin. Is bahaneydi bunu hepimiz biliyorduk ama
hic kimse bunu sana söylemeye cesaret edemedi, ben bilene gitmene ondan
izin verdim. Seni sansli mantar ne kadar özledim seni Dostum Jay, bak
iste senin evinde benim hayatimin kadini duruyor ve önümde bilasik
yikiyor simdi ve ben onu izlemekden zevk aliyorum ve dedigin gibi bütün
yorgunlugum siliniyor üzerimden kalkiyor. Bir yandan bakilirsa senin
sayende oldu jay bunun icin sana tesekkürler dostum diye düsünüyordum.Sevda
bilasiklarla bitmis salonda oturuyorduk, basimi dizinin üstüne koydum
cok mutluyum dedim ayni bir cocuk gibi sirtitigimin farkindaydim ama
engel olamiyordum, bende dedi ve bu benim siritmami daha da cogalti,
seni cok seviyorum alinyazim dedim, bende seni kurtaricim dedi.
Saclarimla oynamaya basladi, ben halen onun dizinde uzanmisdim. Minwoo
nezaman anlatacaksin o alinyazinin anlamini cok merak ediyorum dedi,
dizinden ayrilmak istemiyordum ama artik zamani gelmisdi ona anlatmam
lazimdi herseyi ve yatarak bunu anlatmak istemiyordum, onun gözlerine
bakarak bunu anlatmak istedim, onun yanina oturdum ve ellini aldim.
Derin Nefes aldikdan sonra, Sevda ben ben seni tanimadan önce rüyamda
gördüm diye basladim. Sevdanin gözleri git gide büyüyordu. Yani beni
Rüyanda mi gördün diye sordu. Basimi evet dercesine eydim. Sana herseyi
en basindan anlatacgim Sevda, ama beni ilk önce sadece dinle lütfen.
Tamam dedi ve eli yanagima deydi, seni sadece dinliyecegim sen anlat
bana diyip gene bana o sevdigim gülücügüne hediye etti. Neden kalbim
deli gibi atiyor, hala onun bana dokunmasnina alisamadimmi, yoksa bu his
bu heycan asla kaybolmiyacakmiydi ama kaybolmasini da istemiyordum
zaten. Kendine gel Minwoo simdi Rüyani anlatman lazim dedim icimden ve
ellerini yüzümden nazikce cektim cünkü ellerini yanagimda olunca rüyama
konsantre olamazdim onu sadece öpmek istiyecektim ama simdi onun sirasi
degildi. Ellerini benim elerinmle birlesdirdim. Evet seni Rüyamda gördüm
diye devam ettim. Yani basda senin sen oldugunu bilmiyordum. Böyle
diyim, seni tanimadan bir hafta öncesi rüyalarim basladi, ilk rüyamda
kumsaldaydim, bir smoking giymisdim ve denizin tam kiyisinda birisinin
bana gelmesini bekliyordum. O kisi önümdeydi ama benden cok uzaklarda ta
sahilin sonundaydi, onun simasini gördüm basta bana dogru hizli bir
sekilde kosuyordu, gittikce yaklasiyordu ama birden yere düstü, hemen
aya kalkip elbisesini yirtti, elbisesi cok güzeldi rengini bile halen
hatirliyorum acik bir pembe tonundan satenden bir elbiseydi giydigi, ona
elimi uzatmak istedim, onu tanimiyordum bile, cünkü daha yüzünü
görememisdim o kadinin sadece bana dogru kosdugunu biliyordum ve ben ona
neden bilmiyorum ama biran önce kavusmak istiyordum. Tam elimi
tutacaktken her yer birden karardi basta hic birsey göremiyordum, kör
oldugumu sandim ama daha sonra gözlerim o karanliga alisdi ve birden
onun gözlerini gördüm, gözlerinde aci vardi, hüzün vardi derin bir nefes
aldim ve devam konusmaya basladim, ayni senin gibi Sevda o gözleri
tekrardan sende gördüm. Ama o gözleri hayataimda hic görmemisdim, seni
daha tanimamisdim cünkü. Ama o gözlerki bana o kisinin cok aci cektigini
söyliye bilyiordu. Icime hüzün kaplamisdi o gözleri ilk gördügümde onu o
acilardan kurtarmak istedim, elimi tekrar ona dogru uzatim ama o
gözlerde birden kayboldu. Sicriyarak uyanmisdim o rüyadan hic bir anlam
verememisdim, O kadin kimdi, O gözler kime ayitti, Neden bana dogru
kosuyordu, Neden onu taniyormusum gibi hissediyordum iste o günden sonra
bu sorular aklimdan hic cikmadi cikamadi. Iki gün sonra tekrar bir rüya
gördüm, gene o gözler sadece o gözleri göre biliyordum, gene
sahildeydik ama busefer onunla el elle kumsalda yürüyorduk, gözlerinin
ici hic gülmüyordu, onunla sohbet bile etmiyorduk, hic sesini
duymamisdim sadece onunla el elle sahilde yürüyorduk ama yüzünü de bir
türlü göremiyordum sadece gözlerini hatirliyorum, o siyah üzüntülü ve
kederle dolu gözlerini. Birden yürümeyi yarida kesti ve elimi birakip
kosmaya basladi, nereye gidiyorsun diye bagirdim ve onu yakalamaya
caslisdim ama o hep bir adim benden öndeydi, bir adim benden daha
hizliydi, dur diye bagirdim yalvardim resmen ama hic orali olmadan devam
kosdu, birden kulaklarim onun sesi ile yankilandi, Unutmak Unutmak diye
bagriyordu, sesi sanki kulaklarimda müzik gibi caliyordu o Unutmak
diyordu ben ise sadece müzik dinliyor gibi rahtliyordum. Onu sonunda
yakalamisdim bana dogru cektim ve Gözyaslarin aktigini gördüm, o gözler
islanmisdi ve damla damla gözyaslari akiyordu, kalbime hancer saplandi
sandim, onun gözlerine dalmisdim birden ciglik atmaya basladi ve kendime
geldim UNUTMAK UNUTMAK, onu Unutmak istiyorum ama yapamiyorum bana
yardim et dedi o gözlerle, ona sikica sarildim onun kokusunu burnuma
geldi ayni seker gibi kokuyordu, tipki senin kokun gibi Sevda, ilk
kokunu otobüs olayinda almisdim, iste ayni senin gibi kokuyordu
rüyamdaki aglayan ve hep üzgün olan kadin. Gene sicriyarak bu rüyadanda
uyanmisidim, heryanim ter icindeydi, bu rüyaya da anlam verememisdim,
neden böyle rüyalar görüyordum bir türlü anliyamiyordum, neden o gözler
bana cok tanidik gelyiordu, neden o üzülen gözlere yardim etmek
istiyordum, onu mutlu görmek istiyordum bir türlü bilmiyordum. Ertesi
gecesi gene onu Rüyamda gördüm ama busefer gördügüm rüya cok degisikdi,
tüylerim halen diken diken bu rüyayi düsününce, tanimadigim bir evdeyim,
gözlerimi yavasca aciyorum, cok mutluyum sanki, kalbim huzur ve
mutlulukla dolu. Büyük bir yatakda uzanmis yatiyorum, birden 2 tane
cocuk biri kiz digeri oglan yatagima geliyor ve beni uyandirmaya
calisiyordu, appa appa kalk diyorlardi bana ommam kahvaltiyi hazirladi
bizi bekliyor haydi appa kalk artik diye üstümde zipliyorlardi, onlari
yakaladim ve sakalasmaya basladim onunlari öpüp kokluyordum ve daha
sonra yatakdan kalkip ikisini kucagima alip asaya indirdim, sanki o ev
benim evimmis gibi hissediyordum, orda ömrümü gecirecegim gibi
hissediyordum ayni benim hayir bizim evimiz gibiydi Sevda. Cocuklar
gülüp duruyordu ve onlari kucagimdan inidiridim, kiz cocugu yani
rüyamdaki kizim yanigimdan öptü beni ve beni cok sevdigini söyledi beni
appa diye cagriyordu bende onu öpüp bende seni yarvum diye sevmeye
basladim, birden oglan cocugu yani rüyamdaki oglum o kadinin yanina
gitti ve önlügünden cekmeye basladi, omma appayi uyandirdik simdi ben
seninle pasta yapacagim demi bak ben büyüdüm artik seninle pasta yapmak
istiyorum omma dedi, o kadin cocugun basini oksayip söz yemekden sonra
yapacgiz pastani diyip bana döndü, üstünde pembe bir önlük vardi, onun
uzun siyah saclari örülmüsdü ve onun kücük burunu, tombol pembe
dudaklarini, kumral tenini ve o siyah gözlerini gördüm, ilk sefer onun
yüzünü görmüsdüm ve bana o gözlerle bakiyordu o tanidik gözlerle ama bir
fark vardi o gözlerde, artik o gözlerde aci yokdu, hüzün yokdu orda
sadece mutluluk ve sevinc vardi, ona asik oldugumu anlamisdim kalbim
yerinden cikcakmis gibi hizli atmaya basladi ve onu gecen rüyamda ki
kadin olduguna emindim cünkü gözleri ayniydi bana ayni gözlerle
bakiyordu ama sadece hüzün yerine mutluk vardi o güzel siyah gözlerinde.
Yobo diye seslendi bana, birden parmagima baktim ve bir gümüs yüzük
gördüm onun parmaginda tek tas pirlanta vardi. Bana gene yobo diye
seslendi o güzel ince sesi ile, ayni gecen unutmak istedigini haykirmis
sesi ile ama o sesde aci yokdu mutluluk vardi ve gözleri parliyordu,
haydi artik kahvaltiya basliyalaim, biliyorsun senin yemek yemeni cok
seviyorum dedi bana o güzel sesi ile ve bana gülümsedi, etrafimizda o
dünya tatlisi cocuklar gülüyordu ve yemek yemeye basladik. Kendimi cok
mutlu hissediyordum, o kadin yanima geldi ve benim kurtaricim seni cok
seviyorum dedi ve yanagimdan öptü. O gözlere bakyiorum, gözlerin ici
gülüyor ve daha sonra cocuklarima bakiyorum bir kiz bir oglan masanin
etrafinda oturmus eglenerek kahvalti yapiyor ve yanimdaki kadin bana
beni seviyorum diyordu.Iste Sevda bunlar benim
Rüyalarimdi. Bunlara basta hic bir anlam verememisdim, neden böyle bir
rüya görmüsdüm, bu rüyalar bana ne demek istiyordu hic bilmiyordum. Kim
bile bilirdi en son gördügüm o güzel Rüyamdan sonra seni ertesi aksami
seni markette görecegimi. Seni hemen gözlerinden tanidim o gözler bana
cok tanidik geldi. O gözlerdede aci vardi, hüzün vardi ve keder vardi
ayni rüyamdaki kadin gibi ama simdi sana bakiyorum ve ayni en son
rüyamdaki gibi o gözlerde mutluk görüyorum, o rüyamdaki kadinin sen
oldugunu seni ilk gördügümde anladim ve seninle her gecirdigim zaman
bunu tamamen dogruladim ve emin oldum. Seninle tekrardan otobüsde
karsilasmak Kaderdi, o yüzden sen benim Alinyazimsin, benim Kaderimsin.
Bunlari Sevdaya derken gözyaslarima engel olamadim. Onun yaninda aglamak
istemiyordum, kendimi gücsüz göstermek istemiyordum ama cok
duygulanmisdim ve rüyam gene gözümün önünde canlanmisdi, ilk gördügüm
rüyam bizim gecmisimizdi bunu anlamsidim ve en son gördügüm rüyam ise
bizim gelecegimiz olabilirdi. Bizim iki tane cocugumuz olabilir ve cok
mutlu ola biliriz Sevda, bunun olmasi icin elim den geleni yapacagim.
Gözyaslarimi silmeye basladim ve birden Omzuma bir sicaklik, Sevda elini
omzuma koymus ve kendi gözyaslarini siliyor du. Bana islak gözleri ile
sevgi dolu bakiyordu ve konusmaya baladi, demek rüyanda beni tanimadan
önce gördün Minwoo, bu gercekten cok ilginc inan bana tüylerim suan
diken diken ve anladim ki gercekten sende benim Alinyazimsin Minwoo,
niye simdi böyle bir sey demisdi anlamamisdim ve konusmaya devam etti,
bende seni hep rüyalarimda gördüm, senin ilk gördügün rüyayi bende
gördüm, düsüne biliyormusun biz ayni rüyayi görmüsüz bunlari derken
gözlerinden yaslar damla damla akmaya devam ediyordu ve kisik bir sesle,
sana yaninda aglamiyacagima söz vermisdim ama kendimi tutamiyorum
Minwoo, lütfen beni affet ama bu gözyaslari Kerem icin degil senin icin
akiyor. Minwoo bu gercekten Kader, sen gecekten benim Kaderimsin bende
senin Alinyazinim. Birbirimize sarildik ve beraber gözyasi döktük.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder