26 Mayıs 2011 Perşembe

Unutmak (28. Bölüm)

Bölüm 28 ~ Minwoonun bakis acisi ~ Gözlerini Acti ve
ona gülümsedigimi gördü, bana o siyah mi siyah cok sevdigim gözlere
bakiyordu bu sefer. Biliyormusun Sevda ne düsünüyüyorum, sana
düsündüklerimi anlatmak istiyorum. Seni ilk gördügüm günü, ilk
hissettiklerimi, simdi ne hissettiklerimi ve ne düsündügümü hepsini sana
anlatmak istiyorum. Sana kendimden bahsetmek ve beni daha iyi tanimani
istiyorum. Ama senden bu istiye bilirmiyim bunu bilmiyorum. Bunu yapa
bilirmiyim Sevda. Bana bunun icin izin verirmisin. Bunu senden istiye
bilirmiyim. Benden neden izin istiyordu, neden kendisini tanitmak icin
izin istemisdi. Bana bütün düsüncelerini anlatacagi icin izin istiyordu.
Bunu neden yapiyordu. Halen olan bakiyordum, nerden biliyordu Minwoo
onun düsüncelerini bilmek istedigimi. Gercektende benim düsüncelerimi
okuya biliyormuyudu Minwoo. Ona evet derserm bana anlatmaya mi
basliyacakti. Ama neden hic birsey diyemiyordum, agzim hareket
edemiyordu bir türlü. Elini yanagima koydu ve düsüncelerimi bilmek
istemiyormusun diye sordu. Sana anlatmayi cok istiyorum Sevda, bunu
gerceten istemiyormusun diye tekrarladi. Yanagimi hafice oksamaya
basladi, sanki bir cocugu avutmak ister gibi ve her kötülükden korumak
itser gibi oksuyordu yanagimi. Bu dokunusu neden hosuma gidiyordu, neden
onun devam yapmasini istiyordum. Elini yanagimdan cekti ve busefer
basima koydu ve saclarimi gözümün önünden cekti. Saclarimi oksamaya
basladi. Benim hakimda herseyi bilmek istermisin Sevda diye tekrar
sordu. Gözlerindeki isiltiyi görmemek mümkün degildi. Bana sanki
yalvarir gibi bakiyordu o siyah mi siyah gözleri ile. Ona hemen evet
evet demek istiyordum ama bir türlü agzimdan cikmiyordu bu kücük evet
kelimesi, kendime kizdim, neden ona sadece evet diyemiyorsun neden
herseyi zorluyorsun dedim kendime, sana istediklerini anlatacak, sen
sadece evet diyeceksin, ama dudaklarima hakim degildim. Kendimi zorlamam
lazimdi, hep bilmek istegimi ve merak ettigimi bana anlatacakdi ona
evet dersem. Basimi onun omzuna gene yaslandim ve hic birsey deyimedim.
Neden dudaklarimdan evet kelimse cikamiyordu neden ona lütfen anlat diye
miyordum, acaba bu haraketimi evet olaraak kabul edemezmiyidi ve
anlatmaya basliyamaz miyidi diye düsündüm. Minwoonun elli halen
saclarimi oksuyordu ve bana dogru bakip gülümsedi, Sevda bunu ben bir
evet olarak kabul ediyorum diyip konusmaya basladi.Ilk önce nerden
baslamami istersin diye bana sordu, hic bir sey diyemiyordum. Tamam
ozman seni ilk gördügüm günden baslayim, ama lütfen hic bir sey deme ve
beni yargilama. Sadece sonuna kadar dinle beni tamam mi? Basima hafif
eydim ve o bana aanlatmaya basladi.... Minwoo:...
Aksamdi ben markete gidip alisveris yapiyordum o sirada yeni bir
müsteri geldi. Etrafina kocaman gözleri ile bakiniyordu, yabanci
oldugunu hemen anladim. Ama kimdi bu kiz, onu burada daha hic
görmemisdim. Yeni mi tasinmisdi. Arkadasimin evine yeni birisi
gelecekte, baska bir ülkeden acaba bu kiz o muydu? Neden gözlerinin ici
gülmüyordu, o gözlerde sevinc denen hic birsey yokdu, sadece hüzün ve
aci vardi o gözlerde. Sanki onu taniyor gibiydim. Sanki onu bir yerlerde
görmüsüdüm. Rüya, evet Rüya dedim. Onu Rüyamada görmüsüdüm gecen gece.
Nasil olur Rüyamdaki kiz simdi karsimda. Evet Rüyamadaki kiza cok
benziyordu, gözleri ve saclari ayniydi, durusu bile ayniydi, bu mümkünmü
ya yoksa deliriyormuyum acaba diye kendime sordum. Neden Saclari
islakdi, yamur yamiyordu, acaba dus alip mi gelmisdi Markete. Kendi
kendine birseyler mirildaniyordu, o kiz acaba ne diyordu, cok merak
ediyordum. Bana hic bakmadan yanimdan gecti ve alisveris etmeye basladi.
Ramen yerinde durdu, bir kac tane aldi ve birden kalbini tuttu, sanki
aci cekiyordu, sanki bir sey hatirlamis gibi ve bu yüzden aci cekiyor
gibiyidi. Ona yardim etmek istedim ama belki bundan hoslanmaz dedim ve
onu devam izlemekten vazgecip parami ödeyip marketten ayrildim. Acaba
onu takip mi etsem diye düsündüm cok meraklanmisdim, nerde yasadigini
ögrenmek istiyordum. Minwoo oglum salaklasma dedim kendime ama ayaklarim
hareket etmiyordu, onu mareketin cikisinda bekledim. Iki dakika sonra o
Kizda cikti marketten, elinde torbalar vardi, yardim etmelimiyidim ona,
ama ne diye bilirdim ki o kiza, ben sizi gecen rüyamda gördüm birakin
torbalrinizi ben mi tasiyayim, beni deli sanardi büyük ihtimalle. Onu
yavas yavas takip ettim, beni fark etmemsidi, yavas yavas adimlarla
ilerliyor ve etrafina bakiniyordu. Düsündügüm gibi arkadasimin evine
girdi. Demekki gercekten o kiz mis dedim ve evime gittim. Ertesi
gün Otobüse binmisdim, aslinda fazla otobüse binmezdim ama o gün ilk
defa arabam bozulmusdu. Bos koltuk bulup hemen oturdum. Otobüs herzaman
kisi gibi tiklim tiklim doluydu. Iki durak sonra o kiz bindi. O kizi
ikinci kez görmüsdüm. Hemen gözüme carpti. Sanki cok büyük aci cekiyor
gibiyidi. Etrafina bakinmadan tutunacak bi yer aradi ve benim önüme
geldi. Onu izledigimin farkinda bile degildi, sadece düsmemek icin
tutunuyordu. Onu izlemek neden hosuma gitmisdi. Rüyam gene geldi
aklima, nasil olur hic tanimadigim bir kizi rüyamada gördüm ve karsima
cikti. Ikince kez, acaba Kader mi diye düsündüm. Ona benim yerimi vermek
istiyordum, tam o sirada bir adam o kizi rahatsiz ediyordu bileginden
tutup suju icmeye zorladi. Hayir diye bagirdi o Kiz ve gözerlini birden
kapati. Hemen aya kalkip onu tuttum ve otobüsü durdurdum. Kollarimda
tasiyarak disariya cikardim, bir teyze daha inmisdi bizimle. Adam beni
yakamdan tuttu bana kizmaya basladi, Kizi teyzeye emanet edip adami yere
yatirdim. Adam hemen kacti ve kizin yanina gittim, aglamaya ve
hickiriklara boguldu, birseyler diyordu ama anliyamiyordum.
Sakinlesdirmeye ve uyandurmaya caslidim o kizi. Akan gözyaslari kalbime
aci veriyordu, hancer gibi saplaniyordu bende o gözyaslarini sildim.
Birden Gözleri kocaman oldu ve bana bakmaya basladi. Keremim Geri
döndün, beni birakmadigini biliyordum diyip bana sarildi. Bu Kerem acaba
Nisanlisimi diye düsündüm cünkü yüzügünü fark ettim. Gercektende güzel
bir yüzükdü. Kalbim nenden hizli atiyordu, sanki onu ilk gördügümden
sonra kalbimin atisi degismisdi. Bunun anlami neydi. Bana sarilirken
gözleri gözümün önünden gitmiyordu, bana hic kimse öyle bakmamisdi. Kiz
tekrar Kerem diye cagirdi beni, sesi cok titrekdi. Sanki o kizi hep
taniyor gibiyidim, sanki yillardir onu taniyordum..... ....
Bana sarilidigin o günü asla unutamiyorum Sevda, o halin gözlerimin
önünden gitmiyor. Senin sicakligini o gün ilk sefer hissetim. Seni
aglarken görmek beni üzdügünü o gün fark ettim. O gün sana yardim etmek
ve yaninda kalmak istedigimi analadim. O gün benim icin cok özel bir gün
oldu. Senin ikincekez o gün gördüm ve seninle ilk defa konusdum ve en
önemlisi bana o gün ilk sefer gülümsedin. Seni gülümserken görmek beni
cok mutlu etigini o gün farkina vardim. Seni hep güldürmek ve mutlu
etmek istedim o günden sonra. Iste seni ilk böyle gördüm Sevda. Senin
Aci cektigini gözlerinden anladim. Ama eger benim düsüncelerimi daha cok
anlatirsam belki deli oldugumu sanacaksin. En iyisi burda kesegim
anlatmaya. Bunu bilmeni istedim Sevda, sen öteki kizlar gibi degilsin,
sen gercekten Özel birisisin. Benim icin gercekten Kaderdi arabamin
bozulmasi ve bu sayede seni otobüsde gene görmem ve sana yardimda
bulunmam. Bana öyle bakmanda Kaderdi, buna adim gibi eminim. Ama
az önce gözerlimi kapattigimda ne düsündügümü sana söylemek istyiorum.
Bana basini yasladiginda, kendimi cok mutlu hissetim. Bana Güvendigini
anladim, buda beni cok mutlu etti. Gözerlimi kapatmak, ve bu aniyi
beynimde kazimak istedim. Hersey gene önümde canladi Sevda, seninle
tanisdigim o gün, bana gülümsedigin ve sarildigin o gün, hersey gözümün
önünde canlandi. Senin elini tutmak, yanagina dokuna bilmek cok güzel
bir duygu oldugunu analadim, bunlari hic kimsede hissetmedim. Sen bana
bu duygulari tattira bilen ilk kisisin.Seni her kötülükden ve acilardan
korumak istiyorum. Seni yanimda istiyorum Sevda. Bunlari sana anlatmam
dogrumu bilmiyorum ama bunlar benim duygularim. Senin bilmeni istedim.
Biliyorum halen Kalbinde ve Düsüncelerinde Kerem var. Onunla kiyaslanam,
senin onunla bir gecmisin var ama gelecegin benimle olmasini umuyor ve
istiyorum. Buna senden istemeye hakkim varmi bilmiyorum ama gene de
istiyorum Sevda. Onu unutmani senden asla istemem ama benimle yeni
anilarin olmasini ve senin mutlu olmani istiyorum. Beni dinledigin icin
cok tesekkürler Sevda..... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder