26 Mayıs 2011 Perşembe

Aşk Denen Şey (9. Bölüm)

9.Bölüm



Okula bugün geç gidicektim .Bir anımı bile
onunla konuşmak için harcamaya niyetim yoktu.Bir anlı kzaafım beni yine
yerin dibine sokabilirdi .Balkona çıktım .Arabalarının çiftlikten
ayrıldığını gördükten bir süre sonra bende yola çıktı.Tam istediğim
saatte okuldaydım.Öğretmenden hemen önce girip yerimi aldım.Hiç
bakmıyordum ona. Sonra o seslendi .







Kurabiye canavarımız bugün nasıllar ? (Hiraku)

Hiç
istifimi bozmadım ,cevapta vermedğim dersle ilgileniyormuş gibi
yapıp,sürekli bişiler yazıp çizdim.Tenefüs geldiğinde Jane koşa koşa
yanımzıa gelmişti .

Hirakuuuuuu , dün çok eğlendim , yine çıkalımm ,ama bu sefer yanlızzz .(Jane)

Evet dün bayağı kaalbalıklardı .Haklı kzı tabi sevgilisiyle yanlız kalmak istiyor.

Hiraku hiç ilgilenmiyormuş gibi yaparak ,bana dönüp ,bugün bir programın yoktu değil mi? (Hiraku)

Ne
bu şimdi sevgilisini mi kıskandırmaya çalışıyor ,kızı üstüme salıcak ya
.Niye sordu ki .Programım olmasa da onunla program yapacağımı mı
sanıyordu ki?

Sonra jane e dönüp devam etti .

Bugünlerde
çok yoğunum jane.Dün arkadaşların ısrarıyla gelmiştim .Hem bugün
bendisi gezdirmek istiyorum .Sonuçta yeni değil mi ? Arkadaşımıza
yardımcı olalım .(Hiraku)

Jane nin yüzü sinirden kıpkırmızı olmuştu .Bana öldürücü bakışlarla bakıyordu .

Demek bendis i gezdirceksin hiraku ?Peki napalım bizde başka zaman çıkarız .(Jane)

Neydi
bu şimdi .Araları mı bozuktu bunların .Yine bir oyun oynuyor bu
çocuk.Ama bu sefer oyununa beni alet etmesine izin veremezdim .Jane nin
hışımla yanımızdan ayrılmasından sonra bana döndü ve devam etti.

Umarım bugün bir programın yoktur .Gerçi benimkide soru .Ne programın olabilir ki? Daha yenisin burada.(Hiraku)

Ukela , yine bana dönüp aynı gülümsemesini takınmıştı.

Hımm , nerden biliyorsun programımın olmadığını ? (Bendis)

Teyzenle
mi geziceksin ,hadi ama sıkıcı olma ,hem biraz şehri gezdirmek
istiyorum sana .Ve kurabiye canavarımızı çok güzel kurabiyeler yapan bir
yere götüreceğim.O yediğim kurabiyelerin affı olarak kabul et.(Hiraku)


Şuna bak ya,başka kimse olamaz mı benimle çıkıcak?Sadece
teyzem mi var? Ahh bendis ,şu an için gerçekten acınacak durumdasın.Daha
bi hafta oldu?.Jane ve tayfasın
ı saymazsak okulda tanıdığın hirakudan başka kim var .Yada bu şehirde .Ama bunu onun bilmesine gerek yoktu.



Çok geç ,ne yazıkki bir planım var.Hayır teyzemle değil emin ol .Sıkıcı değil yani .(Bendis)

Hımm ,tanıyor muyum bu kızı peki ? Okuldansa kesin tanıyorumdur (Hiraku)

Tabi kızlar ve özellikelde minililer gözünden kaçar mı?

Kız değil ,bu okuldan ama tanıyor musun bilmiyorum?(Bendis)

Yüzündeki gülümseme bir an kaybolmuştu .Tam istediğim gibi şimdi gülen taraf bendim .Ama akıllı çocuk hiç bozuntuya vermedi .

Jane (Hiraku)

Şimdi neden jane e seslenmişti kii?

Jane göz ucuyla hirakuya baktı hiraku devam etti.

Bugün benimle çıkar mısın? Bendis bir arkadaşıyla program yapmış ,onlara eşlik edelim diyorum (Hiraku)

Ne
diyo bu ya ,aptal hayır bU durumda aptal olan benim ,akıllı hemde
fazlasıyla ,yalanım ırotaya çıkarmak için her yolu denicek .Jane nin
keyfi yeniden yerine gelmişti .Peki ya benim keyfim? Şimdi köşeye
sıkışmıştım .

Siz tek beraber takılın .Bizimle gelmiyorsunuz (Bendis)
Ne o yanlız mı kalmak istiyorsun (Hiraku)
Sen jane le kalmak istemiyor musun? (Bendis)

Karşılıklı
atışmalarımızın arasına sınıfa giren hocamız girmişti .Ders başlamıştı
ama ikimizinde aklı derste değildi .Hiraku kalemiyle oynuyor bense
,ilgileniyormuş gibi yapsamda ,acilen bir erkek nasıl bulacağım onu
düşünüyordum .Üstelik bu uyuzda daha şeyy olmalı .Dersin bitimiyle bana
daha fazla bir şey demesine fırsat bırakmadan direk , okulun cafesine
gittim .O kadar dalgındım ki ,alçılı kolumla birine çarpmıştım,ve
çarptığım kişinin elindeki kahvesi üzerine dökülmüştü.Döndüğüm zaman
arkamı ,yanıdna iki arkadaşı da bana tehditkar bakışlarla
bakmaktaydı.Sanki boğazına yapıştım çocuğun alt tarafı kahve dökülmüştü
üstüne.

Ahh çok dikkatsizim , çok özür dilerim gerçekten (Bendis)
Karşımdaki çocuk beni bştan aşağıya süzdü .Sonrasında da söze devam etti .

-Sen şu yeni gelen koreli kızsın değil mi? Bilgin gelmişti bize

Bu
ne ya bakanlık gibi okuldakiler ,bilgilerimi mi tutuyolar .Evet bir
hafta kadar oldu ,koreden geleli .Çok özür dilerim gerçekten ,ahh şu
kolum ,bana rahat vermiyor (Bendis) Gülümsedi ,ve elini uzattı

Önemli
değil ,demekki böyle tanışacakmışız .Koreyi çok severim ben .Senide
uzaktan görmüştüm .Kusura bakma önce gelip hoşgeldin demeliydik
okulumuza ,Bu arade ben Johson.Bunlarda arkadaşlarım, Jake ve Sam .

Ne
bu şimdi ,resmi tören hazırlasaydınzı bari gelişim için .Ama sevimli
çocuktu .Hiraku olsa üstüne kahve döksem alır oda benim üstüme dökerdi
.Ama johson neredeyse önüme çıktıı için benden özür dileyecekti .

Bende bendis, tanıştığımıza memnun oldum.İzin verin size bir kahve ısmarlıyım .(Bendis)

Beraber
bir masaya geçtik yanındaki arkadaşları başka bir masadan bizi
izliyorlardı.Sanki onların üzerinde otoritesi var gibiydi .Neyse beni
ilgilendirmezdi sonuçta.

Koreye geldin demek ? Güzeldir bizim koremiz (Bendis)

Evet
çok güzeldi .Özellikle jeju adası ama bir dağ vardı .Çok ilginçti çok
dikti ,kayalar falan çok farklıydı bayılmıştım oraya ama ismii (Johnson)


Heoraksan dağı ? (Bendis)
Evet o dağ çok güzeldi .Tekrar gitmek isterim açıkçası .(Johnson)

Masada
otururken elleri cebinde hiraku gelmişti.Dikilmiş gözleriyle etrafı
incliyordu ve nihayet beni görmüştü .Tabi yanımdaki johnsonı da .Hiç onu
farketmemiş gibi konuşmamıza devam ettim .

Ya böyle pat diye olacak ama ,bugün bir işin var mı? (Johnson)

Yok,niye sordun ki?(Bendis)
Yeni gelmişsindir ,bugün seni gezdirmek isterim eğer istersen ?(Johnson)

Allah ın sevgili kuluyum galiba.Fırsat ayağıma geldi .

Tabi ki neden olmasın ,çıkışta beni bekle olur mu ? (Bendis)

ayağı kalktım dersin zamnı gelmişti.Hirakuda çoktan gitmişti.

Tekrar tanıştığımıza memnun oldum (Johnson)
Bende görüşürüz çıkışta (Bendis)

Sınıfa gittiğim de jane bizim masamızdaydı .Sevgilisini bir an yanlız bırakmıyo .Aman banane ya ne halleri varsa görsünler.

Yerime geçtiğimde ,jane de çıkışta görüşürüz diyerek ayrılmıştı hirakunun yanından .

Çıkışta o çocukla mı çıkıcak sın ? Johnson la ? (Hiraku)

Evet ama sen nereden biliyorsun ,beni takip mi ediyorsun?(Bendişs)

Seni ne diye takip ediyim ,kola almaya inmiştim gözüme çarptınız .(Hiraku)

Hımm ,öyle olsun bakalım .Jane le gelebilirsiniz istersen ? Hani demiştin ya , beraber takılalım diye (Bendis)

Hımm ,tabi iyi olur (Hiraku)

Tamam ozaman çıkışta görüşürüz , (Bendis)
Tamam (Hiraku)
Tamam (Bendis)

Dersin sonuna kadar başka kelime etmemiştik.Ondan önce hazırlanıp ,aşağıya koşar adımlarla indim.Çıkışta johnson bekliyordu .

Biraz bekleyelim mi? Hiraku ile jane gelicekler beraber takılalım gezelim (Bendis)

Olur ,bugün seni gezdiriyoruz ,sen nasıl istersen (Johson)

Ahh johson ne kadar iyisinn .

Biraz bekledikten sonra hiraku ile jane gelmişlerdi .

Nerde kaldınız ,ağaç olduk (Bendis)

Alt tarafı iki dakka beklediniz ,dırdır etme bari bunada (Hiraku)

Ya iki dakka tabi zamandan bile anlamayınca bir insan böyle oluyor .Geciktik sizi yüzünüzden(Bendis)

Hadii çene yapma gidelim (Hiraku)

Sizin arabanız yok mu ? Bizimle mi gelmeyi planlıyorsunuz ? (Bendis)

Var tabi ileride bekliyor (Hiraku)



Jane
i alıp arabasına geçmişti.Johnson çok zengin birine benziyordu .Gerçi
bu okulda ki kim az zengindi ki.Herkes üst tabakaya aitti.Johnson la ben
bir araba da jane le hiraku da diğer arabada yola çıkmıştık. Johnsonla
çok rahattım yol boyunca ,çok güldük .Peki ya hirakuyla jane de bizim
gibiler miydi? Biz şimdi ik iayrı çift mi olmuştuk?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder