26 Mayıs 2011 Perşembe

Aşk Denen Şey (15. Bölüm)

Aşk Denen Şey ... 15. Bölüm

Jang
geldiğinden beri sabahları okula hep geç kalıyordum .Sebebi ise jangla
gecenin geç saatlerine kadar birşeyler yapmamızdı.Ya gözlerimiz kan
çanağı olana kadar film izliyor,ya keman çalmayı öğretiyor yada beraber
playstation oynuyorduk.Onunla vakit adeta akıp gidiyordu.Ben farkına
bile varmadan ,bir hafta geçmişti o burda olalı.Hirakuyla ise
sorunlarımız sank idaha iyi halletmiş gibiydik.O günden beri birbrimzile
hep soru cevaplarla yanıt veriyorduk.Buda birbirimize karşı daha açık
olmamızı ve iletişimimizi artırmıştı.Artık beraber eğlenebiliyorduk.Hiç
kavgamzı yoktu diyemezdim.Onlar olmasaydı zaten ,tanışamazdık onlar
olmasaydı belkide ikimzide birbirimizi normal insanlar gibi düşünerek
,farklı noktalarımızı keşfedemeyecektik.Zaman öyle çabuk geçiyordu ki ,
mezuniyetimize 3 haftadan az bir zaman kalmıştı.Mezuniyetimiz için
notlarımız çok önemliydi.Bu hafta son sınavlarımızın haftasıydı.Hiç
kimsenin kimseyle ilgilendiği yoktu.Hirakunun bile ders çalıştığını
sayarsak,bu son sınavlar herkesin şu anki en önemli gündemiydi.Her
anımız ders çalışarak geçmişti.Bu hafta konuşmaya bile forsat
bulamıyorduk.Zaten sadece sınavlara gelip gidiyorduk . Sınavlardan arta
kalan zamanlarımızda yine ders çalışıyorduk.Öyleki ,haftalık çıkan ,okul
magazin dergisiyle bile kimsenin ilgilendiği yoktu.Önceden olsa herkes o
dergiyi konuşurdu.Dergi her hafta okulun gazetesinin magazin ekibi
tarafından çıkarılırdı.Okuldakilerin ilişkileri magazinsel konularıyla
ilgiliydi.Buda benim ilgimi çekmemesinin nedeniydi.

Bugün son sınavımız matematik sınavını olacaktık.Elinde kağıtlarla ,yine süper minisiyle bayan jenifer sınıfa girmişti.

Senin süper minin geldi ,gözlerin yine açıldı bakıyorum da (Bendis)

Neden bahsettiğimi anlamamış gibi cevap verdi .

Ne ? (Hiraku)

Süper minin diyorum geldi ,diyorum , gözlerin iayıramıyorsu ndiyorum (Bendis)

Arkasına yaslandı bana hafif gülümseyerek devam etti .

Bayan jenifer dan mı bahsediyosun ,alemssin ya isme bak .Minisine mi bakıyo görünüyorum.(Hiraku)

Okula ilk geldiğim günden beri dikaktimi çekmiyor dğeil hani .(Bendis)

Önüne bakıp gülümsemesini daha bir artırdı sonra bana dönerek devam etti.


Bak sen ilk günden beri beni mi takip ediyorsun sen ?(Hiraku)

Biraz kızarmıştım .Evet öyleydi.Baştan beri dikkatimi çekiyordu bu çocuk.Bozuntuya vermemeye çalışarak devam ettim.


Hiçte
bile , yani evet farkındayım bayan jenifer a karşı bir takım hislerinin
olduğuna karşı .Yani ne biliyim .Bende koredeyken hocama aşık olduğu
mzamanlar olmuştu .(Bendis)

Aşk mı ?(Hiraku)

Hıı aşkk
,yani aşık olmasan bile hoşlanman normal yanii ,benden gizlemene gerek
yokk .Offff böyle iştee .Fazla ucun varmı ?(Bendis)

Uç mu ? (Hiraku)

Hı kalemimin ucu bitti galiba .(Bendis)

Bu uç seni ndğeil mi (Hiraku)Ah doğru farketmemişimm ,neyse başarılar (Bendis) Sanada ( Hiraku)

Çok
fena saçmalamıştım. Aptal ,uç önünde kör , rezil oldun yine yaaa .İşini
çok iyi iliyor aptal , her yönden sıkıştırıyor ya .(Bendis)

Bunları akşımdan düşünürken ona bakışlarımda aklımdan geçen düşğncelere göre farklılaşıyordu.O diyene kadar farkında dğeildim.

Bişi mi oldu?(Hiraku)Ne ?(Bendis)

Bi garip bakıyordun da , kızıyormusun , yoks bili mi diceksin anlamadım (Hiraku)

Offfff ,öylemi bakıyorumm (Bendis)Hııı , bak böylee (Hiraku)

Tklidimi yaparken dahada çok utanmıştım.

Bişi
düşünüyoum.Senle ilgili dğeil.Dalmışı msadece .Notaları tekra ediyordum
.(Bendis) Notalar ?Kemana lamı ilgili olan notalar ?(Hiraku)

Hııı ,keman dersi veriyor jang bana .((Bendis)

Jang(Hiraku)Jang ı biliyorsun Daha önce sormuştun ya bizimle kalan arkadaşım.(Bendis)

Geçen
haftalarda , aklındaki bir soruyu bana sormak istediğin ibelirtip devam
etmişti. **********************Birini görmüştüm o gün ,karıncalara
bakarken ,senin yanında .Kardeşin varmıydı senin.(Hiraku)Jangı diyosu
nsne ,kardşeim dğeil (Bendis)Kuzenin mi ,hım ne güzel sizinle kalması
yani( Hiraku)Kuzenimde dğeil . (Bendis)Hımmm ,kuzenidne dğeil yanii .
Neyse , sınavlar başlıyor çalıştın mı(Hiraku) Kim olduğunu sormayacak
mısın?(Bendis) Yooo ,kimse kim banane dğeil mi .Çok meraklıyım bu
günlerde (Hiraku) Peki ,merak etmiyorsan sorun yok ,evet çalışmaya
başladım .(Bendis) ****************************


hı ,o çocukk (Hiraku)

Hirakunun
yanıtından sonra bayan jenifer konuşmayı bırakmamızı ve artık
,notlarımız kaldırmamızı söylemişti.Son sınavımız başlıyordu.Sorular ço
kda zor değildi.Tabi o kadr çalışmasaydık ,yapılabilecek düzeydede
değildi.Kendimi keman çalmakta,film izlemekten ve daha bir sürü
aktiviteden kısıtlamamın karşılığı almışa benziyordum.Son sınavımdı ve
harika geçmişti.Sınav kağıdığımı teslim edip çıkmıştım.Jang beni almaya
gelecekti .Biraz hızlı adımlarla yürüyordum .Arkamdan hiraku nun
seslendiğini duydum .

Bendiss , bendissss (Hiraku)

Hiraku (Bendis)

Çok
hızlısın ,senden sonra çıktım ama sen aşağıya inmiştin bile.Koşmak
zorunda kaldım.(Hiraku)Yaa evet jang gelecekti,kapıda beni bekliyor
olmalı bu yüzden hızlıydım . Birşey mi söyleyeceksin?(Bendis)

Hımm , o çocuk mu geldi yinee (Hiraku)

Efendimm ?(Jang)

Hımmm
ne güzel böyle her an birliktesiniz .(Hiraku) Evet ya ,o geldiğinden
beri çok eğleniyoruz beraber .Sen ne diyeceksin ?(Bendis)

Şeyyy ben miii ,şey dicektimmm ( Hiraku)

Selamm kore prensesiii ( Johnson)




*****HİRAKU *****



Her
yerden çıkmasa şaşardım zaten .Yuhhh şap diye yanağından öptüü . Lan şu
kızı bir kere öpemedim.Diğerini saymazsam ,orad o beni öpmüştü .Eli
elime bile değmedi yaa . Kore prensesiymiş laflara bakkk yağcı .

Selam prens johnson (Bendis)

Prensmiş,bu mu prens be

Hiraku
, sana da selamm (Johnson)Sanki selamına çok meraklıyım,Nasılda yüzünü
buruşturarak selam veriyor .Bendisin gözüne güzel gözükmek içn herşeyi
yapıyor çocuk ya.Madem benle rekabet halindesin johnson, ahh son
yenilgisini hatırlamıyor olmalı ki hala benimle kızlar konusunda rekabet
edebileceğini düşünüyor.

Selem johnson , nasılsın ,bakıyorum da ayıksın (Hiraku)

Son bir aydır hep ayığım, bendis içki kullanmıyorsa ,ona uymam gerekiyordu.İyi de oldu . Böyle daha iyiyim (Johnson)

Evet johnson artık ayık göreceksin her zaman .Bana söz verdi. İçmiyor artık .(Bendis)

Hangi
ara siz biririnize sözlervermeye başladınız ya ,bendis içmiyo diye ,her
gecesi barlard geçen bu çocuk , şimdi ne kadar da uysaldı.

Hiç mi içmiyorsun ,özel günlerde dahi mi .Yok abi arada lazım yani , ne biliyim (Hiraku)

Bizce gerekli dğeil hiraku .Bence sencede gerekli olmasın .(Bendis) Hımm öyle mi yapmamı istersin ? (Hiraku)

Tabiki isterim ,senin uzun yaşamanın ,sağlıklı olmanı .(bendis)

Uzun yıllar yaşamanı derken bana bir mesaj mı vermek istiyordu acaba.

Bendis , napıyorsun orada ,hadi ama geç kaldık (Jang)

Yine çıktı ortaya , zaten gece gündüz berabersiniz.Bari okulda kıza bana bırak

Ben gidiyorum çocuklar , (Bendis) Bendis ,bendisssssss (Mike)

Mike nerden çıktı şimdi ya .

Bendis ,bu akşam size geliyorum unutmadın değil mi? (mİKE)

Yok tamam akşam bekliyorum (Bendis)

Mike akşam bendislere mi gidiyordu .Hangi ara plan yapmıştı bu çocuk.Her gün bizde bide çakal.Haber bile vermemiş

Mike size mi gelicek (Hiraku)

Evet , çok ısrar etti .Hoşgeldin çayı içmek istiyormuş .(Bendis)

Bende çıkışta birşeyler içelim mi dicektim bendis ,akşam bende gelsem olur mu?(Johnson)

Peki johnson olurr (Bendis)Yuhhhh ,hemenn atladıı olaya .

Bende içmek isterimmm ,hoşgeldin çayı yaniiii (Hiraku)

Olur hiraku sende gel ,hadi akşama görüürüzzz (Bendis)

Bendis gittikten sonra , johnsonla hala sert bakıştığımızı farkettim .


Hiraku
, Bendisin etrafında çok dolaşıyorsun . Sally hakkında gösterdiğim
hoşgörüyü bendis te göstereceğimi sanıyorsan yanılıyorsun.Sally
çocukluktu ama bendis çocukluk dğeil benim için. ( Johnson)

Offf
johnson ,yenilmekten bir türlü usanmadım ,yine istiyorum diyorsun .
Bence sen bendisin etrafında çok dolanma .Bendis çok farklı benim için
.Ne sally e benziyor nede diğerlerine . Ona göre davran derim .(Hiraku)

Mike ,oğlum sende çok çakal çıktın haa ,nerden çıktı şimdi bendis e çaya gitmek .Gizli gizli iş mi çeviriyorsun ?(Johnson)

Aman bendisinzi size kalsın , orada bir afet var.Onu görmeye gidiyorum ben .O varken bendise mi bakarım ben ya. (Mike)

Haaa , iyi barii ,akşam umarım görüşmeyiz hirakuu (Johnson)

Aynı
şeyi bende düşünüyorum.Fikrini dğeiştirip gelmemeye karar vereceğin
idüşünüyorumm .Beni uğraştırma şimdiden kabullen ,sonrası daha acı
olur(Hiraku)
Göelim bakalımm (Johnson)

Johnson yine o çok bilmiş tavrını takınıp, kendisini bekleyen arabaya binmişti.


Abii , bugün de sizde kalabilirim dğeil mii ? (Mike)

Sanki kalma desem kalmayacaksın da, Oğlum sen hangi ara plan yaptın ,kalleş bana niye söylemiyon ? (Hiraku)

Abi
hergün bendisle okulda berabersi nzaten.Ben liza yı sadece şöp atarken
görebiliyorum.Onunla konuşmak için birşeyler yapmalıydım napıyım .(Mike)


İyi öyle olsun bakalım, hadi atla arabaya da gidelim

Eve
geldiğimizde , bendislerinde geldiğini görmüştüm. Eve geliyorlardı
madem ,neden bu kadar çok ısrar etti ki sanki? Odama çıktığımda ,mike
soluk almadan dürbünü eline almış kendi kendine konuşuyordu .

Ah
lizam , ne zahmetli bir kız bu ya.Bide dışarıda oturmuşlar.Oraya servis
istemiş hanfendi. Lizam yapsın siz yiyin o ne güzel . Yine ne istediler
lizam senden ya,Hiç istekleri de bitmiyor.

Mike neler saçmalıyorsun yine sen ?(Hiraku)

Ya
ne şımarık bir kız bu ya ,geldi geleli gıdım gıdım bişiler istiyorlar
lizamdan.Canım benim mutfakla bahçe arasında mekik dokudu resmen.Kalkta
kendin al değil mi ama ,ne diye lizamı her işine çağırıyorsun ki(Mike)

Mike,
farkında mısın ama , bendis o evin küçük hanımı ,liza da hizmetçisi
.Genelde küçük hanımla oturur emreder , hizmetçiler de yapar getirir
götürür.Sizin evde de aynı sistem var bilmem farkında mısın? (Hiraku)

Evet abi ama birinin bu sisteme dur demesi lazım .(Mike) Off abiyordu nbeni ,ver bakıyım napıyorlar (Hiraku)

One
lan , bu kzı tek başına tutamıyor mu kemanı ,neden neden yapışmış bu
çocuk ona yine .Elini tutmadan gösteremiyor mu çalmasını .Yapışık el
olacak yakında .Bendis sıkılmış gibi duruyor sanki .Tabi kız keman çal
çal nereye kadar . Sıkar bir süre sonra tabi.


Abii ,gitar dersine devam ediyoruz (Hiraku)

Abi ya , bugün devam etmesek bari ,lizayı biraz daha izlemek istiyorum (Mike)

Abi gel buraya .Bana life is life ı öğreteceksin.Akşama iyi gider eğlenceli olur. (Hiraku)


Bekle beni bendiss ,bu akşam seni o sıkıcı keman sesinden kurtaracağım ve sana muhteşem bir müzik ziyafeti yaşatacağım.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder