26 Mayıs 2011 Perşembe

Aşk Denen Şey (24. Bölüm)

BENDİS


Eleleydik ama sanki ,elimi , zoraki tutuyor gibiydi .ANlaşılan hala sabahki olayın etkisi altındayıd.Üstelik onu öpmediğim için , böyle davranıyorsa , beni kendinden uzaklaştırabilirdi.Ama farkında değildi .



Hirakuu , biraz gülümsesen diyorum ,özür diledim ya sabah , haleltmedik mi bu konuyu (Bendis)
Sen hallettin ,kendince çekip gittin , (Hiraku)
Offf hiraku yaa (Bendis)
Biraz sıkımıştım ,yüzü gülmüyordu,özellikle bunun nedeni onu öpmememdi .Bunu gayet iyi biliyordum.Ve bunu düşündükçe bende kızıyordum .Ne yani beni bir tek bu yüzden mi seviyor .Öpmedim diye herşey bitti mi.Çok mu kolay birini öpmek . Anlaşılan bunu çok sık yapıyordu beyefendi ...
Ben biraz içecek bir şey ler alacağım ...(Hiraku)
Odun ,yine başladı....İnsan bi sende ister miisn diye sorar ....Gıcık ne olcak....Ortam beni sıkmaya başlamıştı.Hava almak için biraz dışarıya çıktım .Aksi halde ,hirakuyla bu yüzden yine tartışabilirdik...

HİRAKU

Her şeyi kendi kafasına göre yapmak istiyordu .O bitti diiynce biticek ,tamam deyince her şey hallolacaktı.Ve benimde buna uymamı istiyordu ... Bu çok sıkıcıydı.Evet onu seviyorum.Gerçekten seviyorum.Ama onun beni ,benim onu sevdiğim akdar sevdiğinden emin değilim.Evet seviyor ,söyledi bundua ama ne kadar .Bu aklımı çok kurcalıyordu.Bendise olan zaafım ,bazen kendi bildiklerimi yapmama engel oluyord.Bu gece neden gelmiştim ki ..Gelerek ,ona kırgınlığımın geçtiği sinyalini vermiştim....Bunları düşünürken jang yanıma gelldi....
Ahhh bu kuzeninn çok manyakk bir kız ya ...Etrafına bakar mısın ,Kavalyesinin ben olup olmama farketmiyor ...Her erkekler hemen konuşmaya daliyor yaa (Jang)
Hııı ,sorma ,o öyle biridir ...(Hiraku)
Ne o biraz keyifsiz gibisin sanki,bendis nerde (Jang)
En son şuradaydı ... Dışarı çıkmış olmalı ...Bilmiyorum yaa (Hiraku)
Bir şey mi oldu , (Jang)
Sabah ki olay (Hiraku)
Kapatmadınız mı siz o konuyu hala ,bendis kapattığınızı söylemişti(Jang)
Evet , o kapatmış ,kapatmak için bir şart sunmuştum açıkçası.Yerine getirir sanıyordum. Ama yanılmışım...Keşke gelmeseydim.Buraya geldim ,aramız iyice limoni oldu.Takmıyı mdiyoru mama ,bir yandan da kafamı kurcalıyor ,acaba diyorum ,acaba ben kadar güçlü değil mi duyguları (Hiraku)
Bi dakak abi ya ,ne oldu , ne istedin de yapmadı( Jang)
Nerdeyse iki hafta oalcak ,ama hala beni öpmedi ... Ondan bunu istedim sadece ,üstelik ço közlemiştim onu ,geldiğinde beni suçlaması yetmedi ,bunu bile ço kgördü bana ....Bu yüzden düşünüyoru macabaaa diyee (Hiraku)

Elini omzuma attı ve devam eti...

Hımmm ,hiraku ,oğlum bendis hakkında bir kaç şey öğrenmen gerekiyor anlaşılan ...Bendis prensiplerii.... Bu prensiplerinden ço kzor taviz verir ....(Jang)
Bendis prensipleri mi ?(Hiraku)
Evett , ilk oalrak şu öpme meselesinden başlarsak ....
Bence bu meseleye ço ktakma .... Bendisin birini öpmesi hiç kolay dğeildir .Bakma sen onu böyle garip biri olduğuna .Aslında bu konualrda çok utangaçtır .Özellikle mesele ciddiyse .Bazen muziplikler yapar senden kurabiyesin ialmak içi nsen iöptüğü gibi .Ama bunu sevdiği birine yapar .Yani çıktığı yada hoşlandığı birine karşı .Ço kfazla kişiyle çıkmıştıe .Ama gerçekten kimseyi öpmemiştir .Süründürün emin ol .Ama öpmez .Ve öpmesi için ısrar edenlere tekmeyi basar.İlişkinin sadece buna mı bağlı olduğun udüşünür .Türlü türlü saçma şeyşer gelir aklına ,biz erkekler genelde anlamayız ,özellikle de bendisi anlamak ço kzordur ...Ama böyle ...Fzla kafanı takma bence ... Özellikle daha iki hafta olmuş ....(Jang)
Hımm ,hi kimseyi bu anlamda öpmedi diyorsu nyani...(Hiraku)
Yokk tam öyle dğei laslında ,....neyse işte sen öyle bil...(Jang)
Öptü mü ....(Hiraku)
Yani ...Tamam abi , biri vardı iştee ,bahsetmiştir ,(Jang)
Hayır ,hiç bahsetmedi ....kimdi ki  ... abi ,bendisi tanımak istiyorum ,benim için çok önemli ,anlat lütfen(hiraku)
o bahsetmediyse olmaz  bahsedemem...(Jang)
Jang , her şeyi bendis e mi sormamı istiyorsun ... Lütfen fazla bir şey değil öğrenmek istediğim ..Zaten geçmişte kalmış değil mi(Hiraku)
Yani geçmişte kaldı ..ama abi ,tamam ,bundan biraz bahsedeceğim , ama bu konuyu lütfen bendis e açma ,lütfen (Jang)
Jang ın bana bendisin geçmişteki ilişkisi hakkıdna bir şeyler anlatması için ,bendise bu konuda n bahsetmeyeceğime dair ona söz vermiştim .Jang ,madem konu geçmişte kalmıştı,neden bundan bahsedeceğim isöyleyince bu denli endişelenmişti.Bu aklımı bulandırmıştı ...
Bendis , bir yılı geçgin bir zaman önce ,korede ,birinden hoşlandı ...(Jang)
Hoşlan dımı ,sevdi mi(Hiraku)
Hoşlanmaktan öte bişiydi ...Sonra ayrıldılar ... (Jang)
Neden ayrıldılar (Hiraku)
Lütfen ısrar etme(Jang)

Şu olaydan baheser misin jang (Hiraku)
Biraz  gerilmiştim...ve bu onuda germişti .elin iomzumdan çekti ..
.
,bu kadarını bil ve bendise sakın ama sakın bahsetme ....Lütfenn ..Şu anda sneinle mutlu ..ve onu hiç bir konuda ço kzorlama ... ve sakın üzme   ,sakınnn...(Jang)

biraz tehditakr ve sinirlice sarfetmişti laflarını ..Neydi bu şimdi... Çok mu sevdiği içind.  Açıkçası tavrı bira şüphe uyandırmıştı bende.
Ne o ,neden bu kadar çok endişeleniyorsun , sadece arkadaş dğeil misinzi siz bu ne öfke (Hiraku)
Hirakuu ...(jANG)

İşte bu lafım gerçekten sinirlendirmişti onu

.lafların imalarına dikakt et...o benim kardeşimm ... onu sakın üzme ..sakın.....ve sakın ona bu tür imalarda bulunma.... (Jang)

Söylediklerinden sonra çekip gitmişti.Lanet olsun bendise karşı çok korumacıydı .Bir arkadaştan ötemiydi bu .Bendis için neden bu kadar ço kendişeleniyor ...Kahretsin ,,aptalca sorular hücum ediyordu kafama ...Eski sevgilisi bu olamazdı dğeil mi ...Hiraku aptalca düşünme....Olamaz heralde, kardeşim gibi diyor yaa . ...Offff .... Bendisi bulmalıydımm .Ona sormadan onunla konuşmadan rahat etmeyecektim ... Bir kaç kişiye sorduktan sonra ,dışarıda bir köşede dikilirken gördüm ..yanına gittim ... Yanına gidince gülümsemişti...
Daha iyisindir umarım ,hiraku beni bu konuda zorlama olur mu(Bendis)
Böyle söylerken , gözleri gözlerimdeydi .Elim itutmuştu..Ona karşı koyamıyordum... Sinirim geçmişti aslında , jang konusunda saçmalıyordum evet ,ama ya eski sevgilisi ...kafamdaki soruyu sormalıydım...
Bendis , bir şey sormak istiyorumm ,çok önemli benim için (Hiraku)
Evet sor canım ,dinliyorum (Bendis)
Daha önce birini öptün mü? Öylesine dğeil ,benim bugün istediğim tarzda,gerçekten ,isteyerek ...(Hiraku)
Sorum şaşırtmıştı elim ibıraktı bir anda ...halinden bunu daha önce yaptığı belliydi ...biraz düşündükten sonra anlamıyormuş gibi cevap verdi..
Ne , neden , hiraku ,seni bugün öpmedim diyemi soruyosun bu soruyu,yani herşeyi buna bağlamanı anlamıyoru mgerçektenn bu ço ksaçma hiraku (Bendis)
Bendis ,tek bir sorusordum , lütfen cevap ver ... lafı dolandırma ...Daha önce birini öptün mü ,evet yada hayır ( Hiraku)
Evet dersem beni bırakacak mısın yani anlamıyorum bu sorunun nedenini  ,eskiden birin iöptüm ve dün seni öpmedim diye mi olay bu hale geldi....(Bendis)
Bunu söylerken , ciddileşmiştsi ,aynı zamanda da gergindi ...
Öptün yani birini ... bugün ben isevdiğini söylüyorsun ,karşında ilk defa,ilk defa birine onu sevdiğin isöyleyen biri duruyor ... sevgilimsin , her türlü hissimi sana açıyorum ,ama hala bana güvenmiyorsun ....ve bu soruyu sormam saçma oluyor değil mi (Hiraku)
Hiraku derdin ne senin , bunun güvenle alakası yok anlamıyor musun  ,tüm sorun seni öpmemem mi yani bu mu ,şu halde olmamızın sebebi bumu(Bendis)

susmuştum cevap vermiyordum...devam etti...

Hiraku ,seni seviyorum ben ...Bunu söylemekte hiç kolay dğeildi benim için ...Ama söyledim ...Buna hiç pişman değilim ...Ben sadece,,, sadece ... özel olmasını istemiştim .Seni ilk kez öpecek olmamın ,özel bir anda ,öylesine dğeil ,özel bir zamanda olmasını istemiştim ... (Bendis)
Bunları söylerken ,oldukça masumdu ,olayı bu hadde getirmemeliydim ,haklıyıd belkide, özel bir an ,bunu düşünememiştim.......
Bendis , bunun beni öpmemle alakası yok ,seni çok seviyorum ... ilk defasöylüyorum  birine bunu  benim için kolaymıydı sanıyorsun.....ama benden önce biriyle çıktığın ıbiliyorum..neden ayrıldın ı bilmiyorum...belliki onu sevmişsin... hoşlantıdan da öte eminim ... ama onu unutmak için ,eğer benimle olmayı seçtyisen ,bu ço kbüyük haksızlık ...(Hiraku)
bunlarısöylemek istemiyordum aslında,söylediğim her kelime onu kırıyordu.Neden konu buralara geldi bilmiyorum ... -Ama önce jangın tavrı ,sonra bendisin ,bu konuyu açtıkça tek bir kelime etmemesi ,hayır onu kapattım ,bitirdim ,şu an beniö için tek sensin ,demesini beklerken ,susması ,bu tür düşünmeme sebep olmıştu...
Ne onu nede kendimi,daha fazla incitmek istemiyordum.Bu konuyu buraya getirdiğim içinde kendimden nefret ediyordum ...
Özür dilerim ,seni çok sıktım ,konunun buraya gelemsin iistemezdim ...En iyisi bir müddet , düşünelim...(Hiraku)
Bunları söylüyordum ...dilim söylerken kalbim karşı çıkıyordu.Herşeyi mahvetmiştim ...Herşey bir anda nasıl bu hadde gelmişti ki...Bir an omuştu herşey ,arkamı dönüp gidrkken bile kendimle savaş halindeydim...Ama sonr kolumu tuttu.Sesi titriyordu...
Hiraku...ben düşündüm ...(Bendis)
İşte ,herşeyi mahvetmiştim....Ayrılmak en iyisi diyecekti.Bu kadar çok laf etmek zorundamıydım ki....
Bendis...(Hiraku)
Hiraku,....(Bendis) kolumu tutup ,beni kendine soğru çekmişti...Kalbim çıkacaktı yerinden ... Gözlerimi kapattım , telefonumun cebimde titremesi ile ,gözlerimi bir an açtığıma, gözleri kapalı ,gözündne yaşlar gelirken ,beni öpmek için uzandığını farkettim ....

Durr....(Hiraku)
Bu kadar mı zor , seni bu hale getirecek kadar zor mu yani,sen iağlatacak kadar  zor mu yani...(Hiraku)
Gözlerini açıp ,buğulu gözlerle bakıyordu ...
Konuşmaya başladı ,biraz hiddetlenmişti .aynızaman da da çok hüzünlüydü seni....


Zor olan seni öpmek değil di aptal anlasana ...Sana gerçekten tutulduğumu kabullenmek çok zordu benim için.Bu gece bunları düşündürecek kadar seni yıpratmış ve üzmüş olmak ,gerçekten beni ço ketkiledi...Yani ,sen farklıydın , bir kıza aldırmazdın ...kapılmazdın ...üzülmezdin, üzülsende bell ietmezdin ,bna kızmadın ,seni bu zaman kadar böyle görmedim,ve buhale benim yüzümden geldin...benden ne var ,etrafımdaki herkes zarar gördü , ve hepsi bıraktı beni ...ailemm ... ço ksevdim onları , ama yoklar....evet biri vardı ... senden önceydi ..sevdim ,gerçekten ilk sevdim , ama beni terketti.Hemde bağlı kalmamak istediği için , bağlanmak istemedim anlıyor musun , kime bağlansam beni bıraktı ... kendime itiraf etmekten çok kaçındım ...hep inkar ettim ,taki o geceye kadar...ama o gece ,sana söylediklerimin hepsi doğruydu inan bana ...seni orada öpmem kolay dğeildi .ben böyleyim napıyım ,vurdumdymaz ,kimseyi kafaya takmayan ,ve ço krahat görünebilirm , ama çok özel bir anı seninle yaşamak için çok özel bir zamanımızın olmasını sitedim ,hatamıettim ...çok özür dilerim , ...ağlamamım sebebi ,senide kaybetme ihtimaliydi ...seni kaybedemem ,bir daha kismeyi kaybedemem anlıyor musun... (Bendis)
Bendis ,bir solukta,hem ağlamış hem bunalrı söylemişti... Bu durumda ne yapılabilridiki ,.Geçmiş geride kalmıştı...Ama gelecek bizim elimzideydi ...Ona sıkıca sarılmıştım ...Geleceğimizi kendi ellerimle kayıplara karıştıtamazdım ... sonra gözyaşlarını sildim ...O an bu an oömalıydı ...Ama cebimde titremekte olan telefonumu artık açmalıydım .Son beş dakkadır , bir an kapanmamıştı,arayan ço kısrarcıydı ...Bendis ,tekrardan beni öpmek için yanaştığında ,onu durduran bu sefer ne yazıkki bendim...
Bendis , telefonun ,son 5 dakakdır susmuyor ,önemli bir şey olmalı ...Üzgünüm...(Hiraku)

Gülümsemişti ....
Bak sonra yine kavga çıkar ma (Bendis)

Tamma merak etme .... (Hiraku)

 Olaya bak ya ,okadar olay çıkar,sorna kız seni öpecek ,telefon susmasın bir türlü <span></span>

Aloo (Hiraku)
Merhaba ,Hiraku Hwan lamı görüşüyorum...
Evet buyrun (Hiraku)
Ben polis şefi Jake ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder