26 Mayıs 2011 Perşembe

Unutmak (37. Bölüm)

Bölüm 37~ Seni Seviyorum ~ Minwoo: Bana
bakti, sanki o bakisiyla bana yalvariyordu, eline cek lütfen ben o
yüzügü cikarmak istiyorum diye, bana öyle bakmasi, öyle hic baktigini
görmemisdim. Gözyaslari devam akiyordu onun her damlasi kalbime hancer
gibi saplaniyordu. Onun aglamasini ve üzülmesini istemiyordum. Ama diger
tarafdan yüzügünü cikarmasini istiyordum, onun bu yükden kutulmasini ve
cektigi acilarinini unutmasini istiyordum. Cünkü bunun anlami o yüzügü
cikarirsa keremi artik unutmak istedigidir bunun farkindaydik biz. Ama
onun bu yüzden aci cekmesine ve sadece benim yüzümden o yüzügü
cikarmasini istemiyordum, onun tüm kalbi ile Keremi unutmasini
istiyordum ben. Onun bakisinda ben ne görüyordum, o gözlerde kararlilik
vardi, kendinden emin ve bunu yapabilecek güce sahip gözlerle bana
bakyiordu. Sevda kararlyidi ve simdi benim yanimda o yüzügü cikaracakdi,
ne demisdi bana sadece senin ve benim icin degil, onun icin cikarmak
istiyor ve böylelikle ona sonunda sözünü tutbileckti, daha ne demisdi,
bunu benim sayemede yapa onun yaninda oldugum icin yapabilecegini
söyledi, bunlari duydukdan sonra neden kendimi o an cok mutlu hissettim,
o aci cekiyor ve üzülüyordu ama ben mutlu olmusdun bu yanlisdi dogru
degildi, kendimden utandim bu mutlulugum icin o aci cekiyor ve üzülüyor
ben ise yüzügüne benim sayemde cikara bildigi icin mutluydum. Ama onun
yüzgünü cikarmasini gercekten istiyordum ama cikarmassa bile onu bekliye
bilirdim evet beklerdim onu bir ömür beklerdim. Rüyamin onunla
gerceklesmesini istiyorsam beklerdim bunu yapa bilirdim. Peki simdi ne
yapmam lazimdi, elim halen üzügün üstündeydi, cekmelimiydim yoksa buna
itiraz mi etmeliyidim ama gözünde o kararlilik vardi ve basimi eyerek
elimi cektim, onun yüzügünü cikarmasina izin verdim. Yüzügüne bakti ve
cikarirken veda etti, hem yüzügüne hemde en önemli kisiye, kereme ve
hatiralarina veda etti. Onun Veda edisi cok üzücüyü, emindim onun icin
hic kolay degildi bunu yapmak, nedeni cok bassit ti o kisiye, yeni
Kereme yillarini vermisdi, onun ilk askiydi. Insan hemen unutamazdi ama
yasamasi icin buna mecburdu, buna veda etmeye mecburdu. Yeni anilarinin
olmasi ve herseyi geridi biraka bilmesi icin bunu yapmak zorundaydi. Er
yada gec yapacakti ve Sevdanin kanatince zaman gelmisdi. Biliyorum
Keremi asla tamamen unutamiyacakti ama yeni bir hayata basliyacakti,
benlime beraber yeni hayat kuracakti ve bu bana ve daha dogrusu bize
yeterdi. Göz yaslari halen akiyordu, o gözyaslarini silmek istedim, bana
dayan ve yaslan demek istedim ama bunu kendi basina yapamasi lazimdi,
sadece ona yaninda durup destek ola bilirdim buda beni üzüyordu, onu tüm
acilardan tüm kederlerden korumak istiyordum. Onu tesseli bile
edemiyordum suan ve sadece onu üzgün bir sekilde izliyordum. Artik kimse
onu üzemiycekti, Keremi hatirlamasi yani gecmisi onu üzmesine artik
izin vermiyecektim onu tamamen unuttura bilmek icin elimden geleni
yapacaktim buna kararliydim. onun yanindan asla ayrilmiyacaktim. Simdi
sira bendeydi ona askimi itiraf edecektim. Simdi neyapiyordu Sevda
yüzügü cikardi ve avcunun icine aldi, sikica yumruk haline getirdi
elini. Ona sarilmak istedim, tüm acilardan korumak icin ona desdek
olabilmek icin sarilmak ve kollarimla ona korumak isterceseni tüm
acilarindan ve üzüntülerinden korumak istercesine sikica sardim
ona.......... ...... Kendime inanamamisdim sonunda
bir sene sonra yüzügümü cikara bilmisdim, onun bana verdigi cok degerli
yüzük suan avcumun icinde ve onu sikica tutuyordum, gözyaslarim devam
akiyordu. Birden bir sicalik hissetim, bu sicaklik bana cok tanidik
geliyordu, Minwoo bana sikica sarliyor ve hersey iyi olcak Sevda ben
senin yanindayim ve hep yaninda kalacagim diye beni teseli ediyordu,
tessekkürler Minwoo sen olmasyadin bunu asla yapamazdim sen bana güc
veriyorsun dedim ve ellerimi omzuna koyup ona sikica sarildim. Zaman
sanki durmusdu, kalbimdeki agri her gecen saniye hafifliyordu ve bu agri
sonunda kesilmisdi, sanki kalbimdeki o kocaman yara artik tamamen
kapanmis ve izi yavas yavas kayboluyordu. Bunlarin hepsi Minwoonun
sayesindeydi bunu cok iyi bilyiordum.O benim kanayan ve bana aci veren
yarama melhemim ve ilacim olmusdu, kabuklasmis yarami tamamen
ilesdirebildi bunu benim icin yapiyordu. Onun bana sarilmasi, güvenmesi
ve beni sevmesi, birden durakladim sevmesimi diye düsünmüsdüm icimden,
acaba beni gercektende seviyormuydu bana asik miyidi gercekten, halen bu
iki cümleyi bana söylememisdi ve simdi suan bu düsüncelerim vardi.
Neden bilmek istiyordum beni sevip sevmedigini ama beni sevmesini cok
istiyordum, onun sevgisine ihtiyacim vardi, onu kaybetmek istemiyordum.
Bir insan tekrardan nasil baska bir insana bu kadar baglana bilirdir.
Ona sarilmis halen bunlari düsünüyordum, beni hafif yana dogru cekti ve
yüzüme bakti, eli yanagimdaydi ve bana bakarak konusama basladi, hafif
kizarmis gibiydi, acaba ona sarildigim icin miydi bu utangaclik. Sevda
sen benim tanidigim en güclü kadinsin. Sen benim icin cok degerlisin,
Seni asla kaybetmek istemiyorum. Seni simdi bile deli gibi özlüyorum
halbuki suan yanimdasin ve ellerim yanagina dokunuyor ama seni genede
cok özliyorum, kalbim seni görünce baska atmaya basliyor sanki ritmi
degisiyor, seni gördügümden sonra hayatim degisti, sen beni daha iyi bir
insan yapiyorsun, sanki sen benim diger eksik olan yanimsin, seninle
tam oluyorum ben eksik parcam kalmiyor, sen beni tamamliyorsun Sevda.
Ben seni, seni cok SEVIYORUM diyip dudaklarini benim dudaklarimla
birlesdirdi. Eli boynuma inmis kendine dogru daha cok cekiyordu, sol
avucumda Keremin bana verdigi yüzük vardi ve sag elimi onun beline
sarilmisdi ve beni kendine cekmesini izin vermisdim. Kalb atisim cok
hizlanmisdi nefes bile alamiyordum düzgün sanki, dudaklarimizi tekrar o
ayirdi ve bana bakarak gülümsedi, kizarmisdim bunu hissede biliyordum
cünkü yanaklarim yaniyordu alev alev ama birini sevmek tekrardan sevmek
gercekten cok güzel bir seydi, insan bu duyguyu anlatamazdi, kelimelerle
ifade edilmez bir duyguydu. Kendimden, ruhumdan ve en önemlisi
kalbimden emindim artik, ona asik olmusdum bunu biliyordum, bundan
kacamazdim ve kacmak da istemiyordum. Artik göz yaslarim dinmisdi,
aglamiyordum sadece hizli bir sekilde nefes alip veriyordum, bana
gülümsüyordu bende ona gülümsedim ve kakulünü arnindan sag tarafa doru
cektim, yavasca onun kulagina yaklasdim, onu deli gibi sevdigimi söylmek
istiyordum ve kulagini fisildamaya basladim, bu bir haykiris degildi
ama benim icin daha anlamliydi. Kulagina iyice yaklasidim ve bende seni
SEVIYORUM dedim, yüzüne baktim siyah gözleri sevincden parliyordu, her
gecen saniye sanki bu iki cümleyi ona gercekden söyledigime emin oluyor
gibiydi ve bana sikica sarildi, takrardan dudaklarimizi birlesdirdi ve
beni sefkatle öptü. Kanepeden aya kalktim ve mutfaga yemek
yapmak icin izin istedim. Dudagini küück bir cocuk gibi büzdü, beni
yanliz mi birakmak istiyorsun deyip ellerini cenesinin altina dayadi.
Insan bu kadar mi seker olur dedim, bunu ona demem hosuna gitmisdi,
elini cenesinden cekti ve bana halen büzük bir dudakla bakmaya devam
edip konusdu, ya ben burda ne olucam, tek basima burda kalmami mi
istiyorsun ben seni yanimda özlüyorum diyorum sen ise beni burda yanliz
birakip yemekden bahsediyorsun bu haksizlik ama degilmi benim biricik
Alinyazim. Ne demisdi Alinyazimmi, sasirmisdim ve ona sordum Alinyazin
mi? Tabiki Sevda sen benim Alinyazimsin, sey aslinda sana anlatmak
istedigim önemli bir sey var, hatirliyormsun seninle beraber kacmisdik,
kacmak mi diye sordum, bunu unutugumu sanip darilmis numarasi yapti
tekrardan ve basini kasidi, hani senile tenha bir yere kosmusduk bende
sana seni ilk gördügüm günü anlatmisdim ve se- derken lafini yarida
böldüm ve seninle kosdugumu ve kacdigimi iyi hatirliyorum o günü asla
unutamam ve de unutmayacagim da diyip tebessüm ettim. Aya kalkti ve bana
sarildi, seni cok seviyorum Sevda, benim Alinyazim benim Kaderimsin,
sen benim herseyimsin. Bunlari onun agzidan duymak beni utandiriyordu
ama cok mutluyudum. Bende seni dedim bende seni seviyorum ve ona
sarildim. Sonra bana anlatmak istedigi seyi merak etmeye basladim ve ona
Alinyazinin anlamini sordum, gene bana gülümsüyor elli yüzüme deydi ve
yanagimdan öptü, söz veriyoum anlatacagim ama ac karna olmuyor diyip
elini karnina koydu, cok aciktim ben haydi ilk önce yemek yapalim diyip
elimden tutu ve mutfaga gittik beraber. Buzdolabin önünde durduk, ona
bakip kararli bir sekilde yemekleri ama ben yapacagim dedim, itiraz etti
sadece sen degil BIZ yapacaz beraber artik herseyi beraber yapacagiz
Sevdam diyip gülümsedi, bu fikir hosuma gitmisdi, artik herseyi beraber
yapacaz dedim ve buzdolabini actim. Ikimizde saskin saskin buzdolabina
bakiyorduk, icinde sadece 3-4 elma ve portakal suyu vardi, yemek
yapmak icin hic birsey yoktu. Basimi eydim, nasil bunu unutmusdum,
alisveris etmeyi resmen unutmusdum ne utanc vericiydi, dogru aslinda
bugün yapacaktim ama Minwoo telefonunu acmayinca aklimdan alisveris
etmek ucmusdu. Minwoo yüzümü kaldirdi, ne güzel Sevda haydi ozman yemek
yemege gidelim ordan da buzdolabinin karnini doyururuz ne dersin buna?
Teklifini sevinerek kabul ettim ve el elle disariya ciktik. Ya
ben gene abartim ya yemekde, karnim batliyacak simdi diye sizlanmaya
basladi Minwoo, sonra bana dogru bakarak burayi beyendinmi Sevda, burasi
en sevdigim restorantlardan birisi diyip gülümesdi bana. Yemkleri
gercketen güzeldi, hersey icin tesekkürler ama bir dakine ben
ismarliyacam, hep sen ismarliyorsun dedim ve koluna girdim. Tamam söz
bir dakine sen ismarla ama ucuz birsey olmasin dedi, sana en ucuz yerden
ismarliyacagimi düsünmüsdüm diye tebessüm ettim. Kendime sasiriyodum
Minwoonun yaninda cok rahattim, cok dogal davraniyordum, sanki kelimeler
sözcükler kendiliginde geliyordu, düsünmeden onunla sohbet ede
biliyordum ve onunla sohbet etmek cok güzeldi, onun yaninda zaman su
gibi akip gidiyordu. O gercekten benim güvenilir limanim ve kurtaricim
olmusdu bunun icinde cok mutluyudum. Arabasina bindik ve büyük bir
Markete ugrayip onun dedigi gibi buzdolabimin acligini dindirmek icin
alisveris ettik. Beni alisveris arabasinin icin zorla oturttu ve kücük
bir cocukmusum gibi bir oyana bir bu yane sürdü, raflari öyle gezdik,
ben arabanin icinde o ise siritarak hizli bir sekilde arabayi sürüyordu.
Herkez bize bakiyordu, yasli teyzeler bize kizip duruyordu ama Minwoo
onlari hic takmiyordu bile ve devam sürüyordu. Bugün cok gülmüsdüm,
hayatimda bir sene sonra bukadar güldügümü hatirlamiyorum, onunla cok
güzel zaman gecirdik. Sonunda mutfak icin bütün mazemeleri alip
torbalara doldurduk ve Marketten ayrildik. Evimin önüne gelmisdik,
Minwoo tüm torbalari tasiyordu bana bir tanesini bile tasittirmak
istemedi, onun icin kapiyi actim ve iciriye girdik, beraber mazemeleri
yerlesdirdik. Cok basit isler bile Minwoo ile daha eglenceli hale
gelmisdi, onunla zaman gecimek cok güzeldi. Kanepede oturmus bataniye
sarilmis ve beraber ell elle filim izliyorduk simdi, yemekden begri
elimi hic birakmadi, onu yanimda bilemk beni küück bir cocuk gibi mutlu
ediyordu. Minwoo filme dalmisdi ve ben bana neden Alinyazim demesini
düsünüyordum, bunun anlami neydi, neden bana böyle hitap etmisdi,
mutlaka bir sebebi vardi. Ona sormak istiyordum, bana anlatacagina dair
söz vermisdi ama halen anlatmamisdi, belki unutmusdur ona hatirlata
bilirim diye düsündüm, bunlari düsünürken birden omzuma kafasini
yasladi, kalbim hizli atmaya basladi tekrardan ve onun basini omzumda
hissetmem, basimi eydim onun yüzünü görmek istiyordum ama onu öyle
gördügümde kendimi cok mutlu hissetim, omzumda uya kalmisdi Minwoo.
Yüzünde tebessüm vardi, ayni bir bebek gibi yatiyordu omzumda, onu
rahatsiz etmek istemedim, onun devam uyumasini istedim ve kimildamamak
icin cok özen gösterdim. Basladigimiz Filimi bitirmeye calisdim ama
filime bir türlü konsantre olamiyordum onu onu izlemeye basladim.
Herseyini yüzünü gözlerini burnunu herseyini beynime kazimak istedim.
Gece yarisi olmusdu ve Minwoo halen uyuyordu. Cok yorulmus olmasi
lazimdi su 5 gün icinde, sirf benim icin, bana daha cabuk kavusa bilmesi
icin cok kosturmusdu buna emindim. Elimimi gözlerine, daha sonra
burnuna ve yanagina gezdirdim. Ona öyle dokunabilmek tüylerimi diken
diken yapiyordu ve her gecen saniye kalbim daha da hizli atiyordu.
Ellerim yaniyordu sanki. Sonunda parmagim dudaklarina gitti ve alt
dudaginda kaldi, onu öptügüm aklima geldi ve daha cok yanmaya
basladigimi hissettim. Hemen elimi cektim birden Minwoo birseyler
mirildanmaya basladi, seni seviyorum Sevdam, Seni cok seviyorum, sen
benim kaderimsin, Alinyazimsin diyordu. Bende seni seviyorum dedim ve
basimi ona yazlayip gözerimi onun ayninda yumdum.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder