26 Mayıs 2011 Perşembe

Aşk Denen Şey (6. Bölüm)

6.Bölüm

Her gün bir önceki günümden daha güzel oluyordu sanki
.Amcam haklıydı değişiklik iyi gelmişti.Bir hafta olmuştu Torontoya
geleli.Ve bir hafta çok şey yaşamıştım.Ve bugün tatildi.Tatilde burada
ne yapabilirdim ki .Gidilecek bir yer için rehberim yoktu.Beni
gezdirecek arkadaşım .TeyzEm her gün alışveriş yapıyordu .Bir çok yeri
öğrenmişti artık.Bugün benimle de alışverişe gitmek istediğin isöyledi
ama benim pek niyetim yoktu.Kahvaltımı yaptıktan sonra odamın balkonuna
geçip kitap okuyacaktım.

**Bendisss , ben çıkIyorum bak gelmek istemediğine eminmisin , ne yapacaksın akşama kadar evdee **

Teyze eminim ,sen git hadi ,kitap okucam ben biraz bide çay demlediler .Bundan iyi keyif mi olur benim için.(Bendis)

Çay
,yanında bir kaç atıştırmalık ve kitap ,en büyük zevklerimden
biriydi.Balkona geçtim.Güzelcene oturup ayaklarım ıuzattım.Çiftliği tam
karşıdan görüyordu oturduğum yer .Sanki bugün daha akin gibiydi
çiftlik.Yanıma aldığım dürbünümle bahçesini yokladım hafiften.Sonra eve
bakıyordum.Teras katında bir karışıklık vardı sanki.Dürbünümü
yakınlaştırdım.Ahhh bi teleskop alsam daha iyi oalcak sanki pek bişi
seçilmiyorr.Uzun boylu,beyaz tişörtlü.Bu hiraku olmalı.Ahhh hadi yüzünü
dön.Hadii .O da ne ,dün gördüğüm bayan,yine geldi yanına.Sanki
tartışıyolar.El kol hareketleri öyle hissetmeme sebep oluyodu .Ahh önünü
döndübana doğru .Tam görüş alanımdaşimdi .Hiraku bu,o da ne ,bayan
arkasından sarıldı.Ve hiraku yitti kadını .Ahhhhh kır saçlı adamda geldi
yanlarına.Şimdi o kadın o adamın yanına gitti .Beraber hirakunun
yanından ayrıldılar.Hiraku terasın en ucuna kadar geldi .Bi dakka karşı
karşıyayız sankİ..Ahh dÜrbünn .Hemen indirdim dürbünü .Acaba bu
mesafeden bir dürbün olduğu elimde anlaşılıyor mudur? .Anlaşılmaz
heralde .Neyse bugünlük bu kadar gözlem yeter kitabıma dönüyüm ben .Ahhh
aklımdaki sorulardan kitabıma konsantre olamıyorum .Orası acaba
hirakunun mu odası .O bayan kim acaba ?.Kır saçlı babası olmalı .O kız
peki?.O kızda miniliydi .Bu çocuğun mini etekliye zaafı yokmuydu ya .İlk
matematikçiye nasıl baktığını gördüm ama ama dün yüzüne bile bakmamıştı
kadının.Bu kadını nda etewkleri işe yaramamış gibi .Ahha bu çocukta
kişisel bozukluk olmalı bi gün böyle bi gün öyle .Dürbünü alıp tekrar
baktım .Ve geri indirdim.Ahh hala orada burayamı bakıyor ? Tamam fazla
merak iyi değildir .Ahh çayımda soğumuş .En iyisi aşağıya inip biraz
dolaşmak.Zaten kitapta berbatmış.Summer's Desire .Yazın tutklusu
.Kitapta bir çocuğun bi kızı neredeyse ölümüne ,kız ne yaparsa yapsın
,Başkasıyla öpüşse,yada her ne yaparsa yapsın kızı ölümüne sevmesi
anlatılıyor.Ahh çok sinir oldum ya.Çocuk kız için neler yapıyor kızın
hala dönüp kıza baktığı bile yok .Hiç rahatlatmadı bu kitap beni
ya.Aşağı indim.Kolumun alçıları henüz alınmamıştı.Bu yüzden ne bisiklete
binebilir ,ne de başka spor yapabilridim.Yapabileceğim en iyi şey
yürümekti galiba.Yanıma bir sepet atıştırmalığımı alıp kendi duvarımızın
yanında yürümeye dikkek ,ilerideki niegara nehrine doğru yola çıktım
.Çok uzak dğeğildi bize.20 dakika kadar yürürsem orada olabilirdim
.Kitabımıda yanıma almıştım.Her ne kadar sinir olsamda,o kızın sonunda
bu çocuğu seçi seçmeyeceği merakımı artırmıştı.Nehrin kenarında ,tüm
meraklarımdan uzak okuyabilirdim.Tahmin ettiğim gibi yaklaşık yirmi
dakika yürüdükten sonra muhteşem,büyüleyici ve vahşi nehrin yanına
gelmiştim.Off harika burası yaa.Serinmişte .Keşke yiyeceklerin yerine
yanıma şalımı falan alsaydım diye geçirdim içimden . Ahhh hiç bir şey
almamıştı myanıma.Çare yoktu.Yere oturdum elime de kitabımı
almıştım.Oğlana bak ya, oh ne ala kız sövsün tepsin yinede kızın
peşindne git senn saff .

**Kimmiş o saff**

Arkama
baktığımda hirakunu ntepemde dikildiğini gördüm.Ahh ben ve sessli
yorumşarım .Hiç bir cev ap vermeden tekrar önüme döndüm.Kitaba konsantre
olmaya çalıştım.Yanıma oturdu . Konuşmaya devam etti.

Sanırsam
aramızdak ianlaşmayı çok net hatırlıyorsun sende.Dikkat ettimde bizim
taraftan nehir daha yakın olmasıan rağmen hiç sınırlarımıza girmeden
uzun yolu kullandın.Takdire şayandı açıkçası (Hiraku)

Aptal , istesem sanki geçemicektim yolunuzdan.Ama bunun onu bilmesine gerek yoktu.Yine sesimi çıkarmadım.

O balkon da oturan sendin değil mi? (Hiraku)

Ahhh
,farketmişmiydi acaba onu dürbünle izlediğimi ,Onu izlemiyodum ki ben,
merak sadece yani .Devamında ne diyeceğini bekledim cevap vermiyordum.

Kurabiye de çok güzelmiş,sen yapmamışsındır eminim ki (Hiraku)

Ne kurabiye mi?

Baktım ki sepetimi açmış içinden kurabiyelerimi aşırıyoo.

Heyy onlarr benimdii nyie yiyonn ? (Bendis) Hahahahahaaaa (Hiraku)



Kahkaha atmaya başlamıştı .Hemde katıal katıla gülüyordu .


Gülerekk suçunu afettiremezsin tamam mı ,ya hangi ara yedin bi tane kalmıişşşş .(Bendis)

Hala gülüyordu.

hahhaa , ayyy koptumm .(Hiraku)

Sepeti çektim yanıma.

İnsan bi izin ister demi , yiyebilir miyi mdiye sorar.Bir tane bırakmı şya şaka gibii (Bendis)

Ya
asıl sen şaka gibisinn , kurabiyem diyo ya okadar laf ettim ,bilseydim
daha önce kurabiyeden söze başlardım. Yemedik ya kurabiyen iderdim ama
çok güzelmiş .Biş güzel yedi mvalal afiyet olsun bana .(Hiraku)

Zehir zıkkım olsun ,boğazında kalır inşallah .(Bendis)


Bir süre daha güldü .Onun gülmesi gerginliğimi almıştı birazda olsa .

Hala alınmamış alçıların.Kolun nasıl ? (Hiraku)

Doktor kurabiye yersem iyileşeceğini söyledi ama sayende yiyecek kurabiyem kalmadıı (Bendis)

Hımm ,demekki bir süre daha alçılı kalacak ,ve yine sebep benimm ,belamıyım ben acabaa ? (Hiraku)

Bak doğru söyledin .Mı yım mı fazla belasın sen .(Bendis)

Senin içinde farklı düşünmüyorum açıkçası bendis hanım (Hiraku)

Yüzümü ona döndüm ki ,göz göze geldik.Mesafe çok yakındı .Sonra oda bende hemen yüzümüzü çevirip

Bende gidiyodum zatenn (Bendis ,Hiraku)

Hava serin oldu da (Bendis ,Hiraku)

Ahh
bu da neyi ,ik icümle ikiside ayn ıanda aynı cümle ,daha fazla birşey
demeden kalkmayaçalıştım.Sağ kolum alçılı olduğu için biraz
zorlanıyordum kalkarken .Birden ben itutup kaldırdı .

Madem beraber gidiyoruz , sana yardı mediyim (Hiraku)

Yardımını
istemem diyecek halde değildim ne yazıkki ,kolumdan ve belimden nazikçe
tutup beni kaldırdı.Sepetide eline aldı . Önce sepete baktım sonra ona
Son kalan kurabiyemi sana yar etmicem ,Sepet lütfen (Bendis)

Bana
baktı ve gülümsedi. Sonra sepetten kurabiyeyi çıkardı .Aldı ağzına
götürüyordu gözümün içine bakarak .Son kurabiyemi ona yar edemezdim .Bir
anlık eski bendis olmaya karar verdim . Ve sol elimle kurabiye olan
elini tuttup sonra onu dudklarından öpüp bıraktım .Şaşkınlığı her
halinden belliydi.Kalakalmıştı.Ve eli gevşemişti bir anda.Kurabiyeyi
aldım .Ahh her zaman işe yarardı .Almamla koşmaya başladım .O ise olduğu
yerde kalmıştı .

Son kurabiye benim demiştim .Sepet sende kalabilir .(Bendis)


Ben
koşarak uzaklaşırken ,o olduğu yerde kalmış sanırsam hala olayın şokunu
yaşıyordu .Eve vardığımda kalbim küt küt atıyordu.Çok koşmamdan
olmalıydı.Nefes nefese kalmıştım.Ama onu öpmüştüm.Öpmek
sayılmazdı.Kurabiyemi almak zorundaydım.Heralde oda bunu bir öpücük
kabul edip farklı bişiler düşünmezdi.

Küçük hanım,geldiniz mi (Hizmetçi)

Hıı evet geldim teyzem geldi mi (Bendis)

Evet efendim odasında ,sepetinzi nerde ? (Hizmeetçi)

Sepet mi , şeyyy (Bendis)

Elimdeki
kitabı göstererek Unuttum galiba,kitaba öyle daldım ki ,herşeyi unutmuş
olmalıyım ,Kurabiye varmıydı biraz daha ? (Bendis)

Evet küçük hanım getiriyim mi ister misiniz?(Hizmetçi)

Yüzümde ufaktan bir gülümseme aklımda bugünkü olanlar ;


Yok bugün yeterince yedim zaten ,odamdayım ben tamam mı ?(Bendis)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder