27 Mayıs 2011 Cuma

Beni Sevme (10. Bölüm) (FINAL)

~~Belki
bilmeyen veya kacırmıs olanlar için söylüyorum ben hikayeyi 6 Ay
öncesini anlatır gibi yazıyordum ve simdi 6 Ay sonrası ....******S-Hey
bu gözüme vuran ışıkta ne böyle...Pınar-Yine sızmıssın bu ne böyle son
bir haftadır daha cok içiyorsun ...S-Ve sende daha cok dırdır ediyorsun
...Su perdeyi kapat uyumaya calısıyorum burda ....P-Evet ama uyku bitti
Tokyoda imza günün var öglen unuttun yine dimi ...Menajer bey arayınca
ne yapıcaksın ..Gitmediğini yada gec kaldığını duyarsa neler yapacagını
biliyorsun ...S-Evet evet biliyorum seninde ondan asagı kalır yanın yok
..Sürekli konusup duruyorsun ...Yardımcımmısın annemmi belli değil
...Bir gün seni kovacagım bu yüzden ...P-Bunu beni işi alısından beri
söylüyorsun ama beni kovacagın yok ikimizde biliyoruz..Ve benim senin
gibi oglum olsaydı onu bi güzel döverdim biliyorsun ...S-Tamam anladık
cok bilmiş bayan ..Seni alan gercekten yandı tabi alan biri bulunursa
evde kalıcaksın bu gidişle ...P-Heyy ben daha 20 yasındayım ve evde
falan kaldıgım yok asıl sen evde kalıcaksın ...S-Peki senin söylediğin
gibi olsun ..Cık dışarı dus almam lazım ...P-Tamam al ...S-Senin yanında
soyunmamıs istermisin ?? P-Ne yok yok ben cıkıyorum hatta cıktım
....S-Ahh bu kız gercekten cok komik beni sürekli gülümsetiyor ....Ama
yalnız kalınca düşündüğüm tek sey Eflaydı ..bana göstermek istediği o
seydi .....bu gün Kore'ye döncektim ..T.O.P. ile Eflanın düğününe
katılmam gerekiyordu ..Her ne kadar istemesemde gitmeliydim ...Zaten
aylardır Koreye gitmemiş gruptan kimseyle görüşmemiştim ..O uçağa
binerken calan telefon hayatım değiştirebilirdi ....~Geriye
Bakıs~:Uçaktan indiğimde telefonumu acdım ..T.O.P. her dakka bası
aramıstı ve yine arıyordu ..-Ne oldu neden sürekli arıyorsun
...T.O.P.-Sen nerdesin ne yaptgını sanıyorsun ..Gittiğini menajerdenmi
ögrenicektik ..Bunu bize söylemeliydin ...S-Artık cok gec Japonyadayım ,
burdaki etkinliklere katılmam gerek hem kafamıda toparlanmıs olurum
...Sen bunu bukadar erken nasıl fark ettin ...T.O.P.-Aslında ben seni
Efla için aramıstım...S-Efla mı neden ki ameliyattamı bişey oldu
...T.O.P.-Simdi iyi ameliyattayken ufak bi kriz gecirdi ..Senin bunun
için aramıstım ama acmayınca telefonu, menajeri arayıp neler yaptıgını
ögrendim...S-Efla iyiyse sorun yok ....T.O.P.-Evet o iyi ..Sen ne zamn
döneceksin Koreye ...S-Bilmiyorum buradaki islerimi halleder etmez
döneceğim ...Aslında bu bir yalandı uzun süre Koreye dönmiycektim
..Elimden geldiğince uzatacaktım bu işlerii ...O telefonu ucaga binmeden
acsaydım Japonyaya gidemezdim ...Aylardır Eflayı görmemiştim ..Onu
okadar özlemiştimki ,ona okadar susamıstımki ..Onu hep düşünmekten baska
yapabileceğim birşey yoktu ..Ve şimdi evleniyordu..Aklıma gözleri
geliyordu ..Ona onu sevdiğimi söylediğim an hiç aklımdan cıkmıyordu ..O
anda takılı kalmak ..Hep o anda yasamak istiyordum ...Ama artık gecti
kendi ellerimle onu T.O.P. vermiştim ..Zaten hiç benim olmamıstı
..Unutmaktan baska carem kalmamıstı ...Okadar mutluyduki aylar boyunca
beni aradı her gün ..Beni arama dememe ragmen aradı ...Bana herseyini
anlattı sanki rapor veriyordu onun sesini duymak cok zordu ...Sanki
cektiğim acı yetmez gibi ..Bütün bunlara göğüs germek zorunda kalmıstım
....Bir gün Pınarın sesini duydu ve onu sevgilim sandı .Bekledim bi
kıskanclık en ufak bir kızgınlık acı belirtisi bekledim ..Yoktu sadece
sevindi ve mutluluklar diledi ...Umutsuz vakaydım ..Ve şimdi onun
düğününe gidiyordum ....P-Heyy küvette boguldunmu sesin cıkmıyo SeungRi
...S-Ahh yine o düşünmeme bile izin vermiyor ...-Hayır bogulmadım ama
bogulsam cok hosuna giderdi ...P-Seni düşünmekte suç ...Merak ettik işte
...S-Demek merak ettin cokmu seviyosun beni ...P-Ya sorma çamasır
makinemi nekadar seviyorsam senide okadar seviyorum ...Seni düşündüğm
için söylemedim zaten ..Ölürsen işsiz kalırım ondan ...Neyse yatagınızın
üstüne giyeceklerinizi koydum bavulunuzu hazırladım ..Havaalanına
götürülecek ...Sizde imza gününden direk havaalanına gidiceksiniz
...S-Tamam anladım sen gelmek istemediğine eminmisin Pınar ..P-Tabiki
eminim burda kalıp ilgilenmem gereken işler var ..S-Tabi ya eve erkek
atmak gibimi Very Happy:DP-Fazla konusmayın SeungRi Bey ben size kahvaltı
hazırlayaym ...S-Tamam ...Pınarı özel olarak tutmustum oda Efla gibi
Türkdü ..Ve Efla gibi cok komikti ...Ve oda Efla gibi evlenmek üzereydi
...Hazırlandım odamdan cıktıgımda kahvaltı hazırdı ..Pınar burda
calısmya basladıgından beri bi kaç kilo almıstım muthiş kahvaltılar
hazırlıyordu ..Hızla kahvaltımı yapıp Pınara veda ettim ve cıktım
....Günüm cok yogun gecti buna cok memnun olmustum ..Hayranlarımla
ilgilenmekten aklıma Efla gelmemişti ...Ucaga binerken ise içimdeki
korku beni öldürmeye bile yeterdi ...Bütün yol boyunca uyudum
..Japonyaya geldiğimden beri cok uyuyor olmustum ..Çünkü en mutlu
oldugum anlar uykudaykendi ..Sürekli Eflayla mutlu oldugumuzu görüyordum
..Uyandıgımda ise kendimi aglamaktan geri alamıyordum ....Yine
uyuyordum ve rüyamda yine Eflayı görüyordum Üzerinde bembeyaz bir elbise
vardı ..Tıpkı melekler gibydi yine sacları uzamıstı ve biz o parktaydık
kendi etrafında dönüp duruyordu muhtesem gözüküyordu ...Rüyamdan
uyandıgımda ise gelmiştik ...Asagı indm beni bekliyorlardı ....-Heyy hiç
değişmemissiniz Very Happy G.D.-Sen sanki biraz kilomu aldın Very Happy:D ...S-Evet
aldım ama yakısmamıs diyemezsiniz Very Happy:D...T.O.P ve Efla
yoktu...G.D.-T.O.P ile mustakbel gelinimiz gelemedi ...Eflanın kontrolü
vardı hastaneye gittiler ...S-Hmm önemli değil hadi gidelim ...G.D.-Eee
anlat bakalım düğünde olmassa hiç döneceğin yoktu ..Neler yaptın
Japonyada ...S-Anlatıcak bir sey yok calıstım sadece yapacak fazla
birseyim yoktu ..Temelli dönmedim zaten düğünden sonra tekrar Japonyaya
gitmem gerekiyor işlerim yarım kaldı ....G.D.-Bunada şükür ozmn bi kac
günümüz var ...

S-Eve geldiğimde değişen tek seyin T.O.P nin odası oldugunu gördüm
..Şirket grup ile aynı evde yasamaya devam etmeleri sartıyla bu evliliğe
izin vermişdi ...Odası odamın tam karsındaydı ..Cok güzel hazılanmıstı
hersey değişmişti ...İçeri girdim o cam dolap burdaydı ve içindeki
defter saysı artmıs gözüküyordu ..Duvarda T.O.P ile fotografları vardı
ikiside gülümsüyorlardı ....Arkamı döndüğümde ordaydı kapının yanında
durmus öylece beni izliyordu ...-Geldiğini, fark etmedimi güzelleşmissin
dedim ve gülümsedim..Koştu bana sarılmak istedi elimle durdum ..-Hadi
ama T.O.P görürse cok kıskanır Very Happy ...E-Seni özledim ..Uzun cok uzun
zaman oldu ...O cam dolapta sana vereceğim sey,defterlerimden istediğini
sana vermek istiyorum ..Onlar benim kalbimden cıkan sözler ...S-Demek
bana vereceğin sey buydu ..Ama kalbinden kopan sözler ise onlar T.O.P.
ye vermelisin bana değil Efla ...Neyse şimdi odama gitmeliyim yorgunum
uyumaya ihtiyacım var ...E-Peki aksam görüsürüz ..S-Sasırmıstı ,ona
soguk davrandıgım için beni yadırgamıstı ..O defterleri izinsiz
okumustum zaten içindeki her bir satır T.O.P. için yazılmıstı ,,o
defterleri istemiyordum zaten ......Akşam yemeğe indiğimde fazla
konusmamaya calıstım ..Ama Efla okadar cok konusuyorduki ona bakmaktan
kendimi alamıyordum ...Bu normal bi durumdu galiba herkes buna alısmıstı
....Kendimi tutamadım -Ne cok konusyosun öyle ddm ve güldüm
..T.O.P-Birde benim halimi düşün akşamdan sabaha kadar onu dinliyorum
...G.D.-Ya biz T.O.P evde olmadıgı zamanlarda biz dinliyoruz ...Gülmeye
basladım cünkü Efla kızarmaya baslamıstı ..E-Ya demek öyle bu kadar
rahatsız oldugunuzu bilseydim susardım ...T.O.P-Biz öyle demek istemedik
hadi alınma ..E-Alındım bile vazgectim evlenmiycem senle ...Yüreğime
iniyordu birden kafamı kaldırıp saskınca Eflaya baktım ..T.O.P-Nezaman
kızsa bunu söylüyor ...Aldırma sonunda karım olcak ama ...E-Dua et
kalbim seni cok seviyor ...Yoksa sana yapıcaklarımı bilirdim ....yemek
bitene kadar didişip durdular bu sinirlerimi dahada bozdu erkenden odama
cıktım ...Sabah oldugunda ise Efla beni cekiştire çekiştire dışarı
cıkardı ...S-Nereye gidiyoruz ??? E-Biraz dolasıcaz ...S-Peki tamam
geline beni uyandır ...Gözlerimi kapatıp uyku numarasına basladım
...Yoksa içimden gecenlere daha fazla hakim olmazdım ...E-Heyy SeungRi
uyan geldik....S-Tamam uyandım dürtmeyi bırak ...Burası o parkdı
...Eflaya onu sevdiğimi söylediğim park ....-Buraya neden geldik
??...E-Ben burayı cok seviyorum biraz oturup konusalım istedim
....S-Cıktık o banka gitti oturduk ...Ama bu sefer cok farklıydık Efla
hasta değildi ve sacları uzamıstı artık bere takmıyordu ve T.O.P ile
kavusmuslardı ...Ben ise artık ben hastaydım ,mutsuzdum ve onu sevmiyor
gibi yapmak zorundaydım ..Ozamnlar sevdiğimi bilsin diye ugrasırken
simdi onu sevmediğimi bilsin diye ugrasıyorum ..Bu kadar kısa sürede
nekadar da değişmişti hersey ..Kalbim ozaman cektiğinden daha cok acı
cekiyordu ....E-Hatırlıyormusun SeungRi beni sevdiğini burda söylemiştin
..S-Ne Efla ben ozmanlar yani...E-Bana rol yapmana gerek yok ..Bende
aşıgım ve gözlerinden bunu anlayabiliyorum ...Bana beni hatırlatıyorsun
SeungRi ...S-Bana bunu neden yapıyorsun ...Bırak oyunuma böyle devam
edeyim ...E-Sana bunu borçluyum ben SeungRi ...Benim hayatıma hiç senin
gibi biri girmedi ....Benim için kendinden vazgectin ...Sana yalan
söyleyemem ..Seni sevmeyi isiterdim diyemem ama ...İyiki varsın
diyebilirim ...Aylardın azap cekiyorum öylece bırakıp gittiğin için beni
affetmeni isteyemediğim için ...S-Ben seni affedemem ...Sana yalan
söyleyemem ...Ben bana bukadar acıyı yasattıktan sonra seni affettim
diyemem ..Bana aşkı yasattın diye seni affedemem ...Bunu yapamam ama
Efla bana borçlu değilsin ..Ben kendim istedğim için gittim ..Seinin
için değil bunu kendim için yaptım ...Ben kalbimi sana bırakıp gittim
...E-SeungRi ...S-Onu geri istemiyorum Efla o benim gibi gercegi
anladıgında geri dönecektir ...O zamana kadar senden tek birsey
isteyebilirim ne olur onu kırma ..Onun yanında aglayamazdım kalktım ve
hızla ilerledim arkamdan ne kadar bagırsada bakamadım ...Bu kadar kızgın
oldugumun farkında değildim ...Evet canım cok yanıyordu ama ona kızgın
olabilecegim hiç aklıma gelmemişti ..Aksam eve gittiğimde birbirimizin
yüzüne bakamıyorduk ..Bu benim için daha iyiydi zaten yarın
evleniyorlardı ve bende gidecektim ...Sabah olunca evin içinde bir
kosusturmaca basladı sade bir düğün olacaktı Efla evde istemişti
..Ailesini ne kadar cağırsada ailesinden hiç bir cevap gelmemişti ..Bu
onu üzmüştü ..Boynu biraz bükük gibiydi ama T.O.P annesi onu cok sevmiş
ve kendi kızı gibi her seyiyle ilgilenmişti ..Bunları bana G.D.
anlatmıstı ..Onunla beraber T.O.P nin yanına gidiyorduk T.O.P
hazırlanıyordu ...G.D. arabayı park ederken ben içeri girdim T.O.P
biriyle telefonda konusuyordu ..-Evet doktor bey heycan onun için iyi
diğil dediniz ama bunu ona simdi söyleyemem ..Birden nasıl kötüleşmeye
basladı ..Önceki tahlil sonucları gayet iyiydi ...Bu gün evleniyoruz
bunu ona yapamam hersey bittikten sonra anlatacagım ona ..Evet onu
üzecek hiç bir sey olmadı insan düğününde neden üzülsün ki doktor bey
..Tesekkürler uyarılarınız için ...Duyduklarıma inanamıyordum Efla
tekrar kötülesmeye baslıyordu ama neden ? nakil yapılmıstı ...-T.O.P
neler oluyor ....T.O.P-SeungRi sen...S-Neler oluyor dedim Efla tekrardan
hastamı oluyor ...T.O.P-Bende anlayamıyorum nakil için zaten gec
kalınmıstı ..Ama iyileşme gösteriyordu ..Son tahlilleri kötü cıktı ama
onun haberi yok duyarsa ..Benle evlenmek istemeyebilir ..Anlıyormusun
bunu göze alamam ..Ölecegini düşünüp beni bırakıp gidebilir ...Sende
söyleme ne olur ..S-Tamam seni anlıyorum kimseye birsey söylemiycem
hazırmısın hadi cıkalım ...T.O.P-Evet cıkalım ....S- Duyduklarım bende
sok etkisi yapmıstı onun tekrardan hasta oldugunu duymak ..Ama o
bilmiyordu bu gün evleniyordu mutlu olmalıydı ve bende mutlu olmalıydım
..Giderken bir demet papatya aldım ona ..Dün söylediklerm için af
diliycektim ona onu affettiğimi söyliycektm ...Eve geldiğimde konuklar
gelmeye baslamıstı ..Efla yukarda hazırlanıyordu ...Ama T.O.P yanına
gidemiyordu Türklerdeki inanısa göre damat gelini gelinlike görürse
ugursuzlukmus ...Bu yüzden T.O.P cok sabırsızlanıyordu ...Nikah memuru
gelince T.O.P bana dönüp -Eflanın babası gelmedi biliyorsun onu bana
getirirmisin ...diye sordu diyebilcek bir seyim yoktu Eflayı zaten bir
kere T.O.P a vermiştim ve simdi yine aynı seyi yapıcaktım ..Yukarı dogru
cıkmaya basladım ..papatya demetini unutmustum odamdan onu aldım ve
odasının kapısı actım ....Yerde yatıyordu ...Tıpkı rüyamda gördüğüm
gibiydi bembeyaz geliliginin içinde melekler gibiydi ...Yanına kostum
yanına cöktüm onu sarsmaya basladım ...nefes almıyomuydu sanki...-Uyann
Efla ac gözlerini .....Eflaa..Onu sarsıyordum ama acmıyordu gözlerini ne
oluyordu anlamıyordumm ..Bagırmaya başladım ...-Biri yardım etsinn ne
olur o uyanmıyor ...-Efla ac gözlerini uyumanın sırasımı bir gelin
düğününde hiç uyurmu Efla ne olur ...O sırada geldiler etraftaydılar kim
kimdi secemiyordum Efla öylece kollarımdaydı almaya calıstılar vermedim
..Sürekli kulagına fısıldıyorum ..-Bi gelin düğününde uyumaz yoksa
Türklerde böylemi Efla ha uyan hadi Koredesin sen burda gelinler
düğünlerinde uyumaz Efla ...-Efla seni üzdümmü ha kırdımmı Efla sana
sarkı söyleyeyimmi ...-Efla bırakma beni ....Ambulans gelmişti ..Asagı
kucagımda indirdim onu sedyeye koydum T.O.P yanında gitti ...Arkadan
arabayla takip ediyorduk ..Ambulansın sirenleri o sesler ..Beynimi
deşiyordu sanki ...neden bukadar yavas gidiyordukk biraz daha hızlı
...Bagırıyordum belki beni duyardı -Efla uyann ne olur ..Kalbim cok
acıyor ..Seni affettim Efla kızmadım sana hiç kızmadım ..Sonra bi
sessizlik oldu sirenler susmustu ..ama neden bi ambulansın sirenleri
neden vardıki ..Ve neden sustular ..Ambulansın sirenler nezaman calmazdı
içinde kimse olmadıgında ..Ama onun içinde Efla vardı ...Çalmalıydı
..Ambulans giderek yavasladı ve durdu kapılar acıldı asagı T.O.P indi
öylece durdu ve cöktü ..Arabadan asagı indim bagırmaya basladım -Neden
gitmiyorsunuz Efla içinde hadi T.O.P binsene cabuk yetistirmemiz lazım
onu ..T.O.P kalk hadi sen gelmessen ben giderim ambulansın içine girmeye
hamle ettimki Eflayı gördüm rüyamdaki gibiydi sarısacları sedyenin
kenarında asagı sarkıyordu gercekten melek gibiydi o gelinliğin içinde
yanına kostum -Efla uyansana dedim uyanmadı ...Ona dokundum bu kadar
soguk olamazdı ..Efla dedim ..cevap yoktu ..-Seni seviyorum dedim ..O an
okadar isterdimki -Beni sevme diyebilmesini ...Ama demedi ..Birdaha hiç
birseyin bu denli acı oldugunu bilmezdim ..O gidince acıya bile hasret
kaldım ...Eflanın yanında Ağladım bağıra bağıra ağladım ...Artık beni
duyamazdı ..-Efla kalbime iyi bak demiştim o bana dönene kadar ...Ama
oda öldü şimdi ...

Okudugunuz için ve yorum yazan ,beğenen herkese teşekkürler ,,Yazan:Zeynep


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder